اهمیت حضور پرشور و انتخاب هوشمندانه در انتخابات/ با حضور در میدان، دشمن را به سر میز مذاکره آوردیم
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
شناسه : 294261
11
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه با حضور در میدان دشمن را به سر میز مذاکره آوردیم، تصریح کرد: لعن بر کسانی که میدان را زیر سوال می برند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز عید سعید فطر در میاندوآب با بیان اینکه تقوا یعنی مبارزه با نفس، گفت: نتیجه ماه مبارک رمضان تقواست.

امام جمعه میاندوآب افزود: باید از فیوضات ماه مبارک رمضان در طول سال استفاده کرده و باید با قرآن مانوس شویم و دعا و مناجات را ترک نکنیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات‌، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است و این نشان از اهمیت انتخابات دارد.

حسن زاده با بیان اینکه در انتخابات سرنوشت و آینده چهار و یا هشت ساله خود و کشور را تعیین می‌کنیم، تصریح کرد: باید با بصیرت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افراد مومن و متدین و انقلابی و… انتخاب کرد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید به حبل الله چنگ بزنیم، اظهار کرد: همه قوا و مردم و مسئولان زیر پرچم ولایت فقیه متحد باشند.

وی در ادامه با اشاره به قضایای اخیر در افغانستان و فلسطین، افزود: همه باید نسبت به قضایای افغانستان و فلسطین حساس باشیم و این را بدانیم که اگر حاج قاسم و سپاه قدس نبود امروز همان بلایی که در افغانستان و… است سر ما می آمد و وضعیت ما بدتر از افغانستان بود و دیگر کشورها بود.

حسن زاده با بیان اینکه با حضور در میدان دشمن را به سر میز مذاکره آوردیم، تصریح کرد: لعن بر کسانی که میدان را زیر سوال می برند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.