انگشت جبهه ضد صهیون روی ماشه
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
شناسه : 312363
3
دست همه نیروهای مقاومت روی ماشه رفته و امت اسلامی برای یک‌سره‌کردن کار صهیونیست‌ها بی‌قرار می‌کنند.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، نزدیک دو هفته است که اخبار مربوط به فلسطین و تحولات سرزمین‌های اشتغالی به تیتر یک اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

۱۵ مهرماه بود که به دنبال اقدامات رژیم صهیونیستی، جبهه مقاومت عملیاتی تحت عنوان طوفان الاقصی شروع کرد که در نوع خود بی‌نظیر و غافلگیرکننده بود و ابهت پوشالی این رژیم غاصب و کودک کش را در هم شکست.

رژیم صهیونیستی که پیش‌ازاین امنیت بارها از سیستم امنیتی بی‌نظیر خود مانند گنبد آهنین سخن به میان می‌آورد و سران برخی کشورهای عربی نیز مات و مبهوت آن شده بودند، با عملیات طوفانی طوفان الاقصی، شکستی را متحمل شد که رهبر معظم انقلاب از این شکست مفتضحانه به شکست غیرقابل‌ترمیم نام بردند.

اما بعدازاین اتفاقات رژیم صهیونیستی بار دیگر خوی حیوانی و وحشی‌گری و کودک کشی خود را دوباره نشان داد و بار دیگر جنایت ۷۰ سال خود را با بمباران مناطق مسکونی و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین نشان داد.

این رژیم غاصب و صهیونیستی خباثت و وحشی‌گری را در بمباران بیمارستان المعدانی به اوج رساند و با ارتکاب جنایت جنگی و بر اساس آمار اعلام شده حدود یک هزار نفر را به خاک و خون کشید.

این اقدام رژیم صهیونیستی نه‌تنها دل مسلمانان را به درد آورد و آنها را به خیابان‌ها کشاند؛ بلکه در دل اروپا و خود آمریکا که پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی نیز هست، مردم آزاده را به خیابان‌ها کشاند و صحنه اعتراضات مردمی و محکومیت این جنایت جنگی شد.

تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی شرایطی رقم زده تا جبهه‌های جدیدی علیه رژیم صهیونیستی تجهیز شده و دست همه نیروهای مقاومت روی ماشه رفته و امت اسلامی برای یک‌سره‌کردن کار صهیونیست‌ها بی‌قرار می‌کنند.

جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند

در این زمینه امام‌جمعه میاندوآب در سخنانی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکا نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در طوفان الاقصی را جبران و ترمیم کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده با بیان اینکه ادامه جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی شرایط را برای آنها سخت‌تر می‌کند، گفت: به رژیم کودک کش صهیون و حامیان خون‌آشام آنها هشدار می‌دهیم اگر دست از کودک کشی و بمباران مناطق غیرنظامی غزه دست بر ندارد از جبهه مقاومت مشت آهنین و پتک پولادین دریافت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز در قبال این جنایت‌های دشمنان، دستان جبهه مقاومت روی ماشه قرار داشته و منتظر دستور است، افزود: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی این را بدانند که به‌زودی عواقب اقدامات خود را خواهند دید و قطعاً به سزای اعمال و جنایات خویش می‌رسند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه به‌زودی مشت آهنین و پتک پولادین بر سر دشمنان فرود می‌آید، تصریح کرد: حزب‌الله، حشدالشعبی و انصارالله و گروه‌های مقاومت آماده بوده تا سیلی محکمی بر آمریکا و رژیم صهیونیستی بزنند.

صهیونیست‌ها تاوان پس می‌دهند

امام‌جمعه چهاربرج نیز در این زمینه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی به‌خوبی عیان است، اظهار کرد: آمریکا باید منتظر تبعات دخالت‌های ظالمانه خود را در کشتار مردم بی‌گناه غزه باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌دانند اگر هشدار صریح رهبری در توقف فوری بمباران غزه را عملیاتی نکنند باید شاهد توسعه میدانِ نبرد باشند که در این صورت هزینه‌های گزافی را بر شکست مفتضحانه خود تحمیل می‌کنند.

وی افزود: بدون تردید صهیونیست‌ها اگر به جنگ‌افروزی‌های خود ادامه دهند، محور مقاومت هم واکنش مقتضی را انجام داده و نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بی‌تفاوت نخواهد بود.

صهیونیست‌ها منتظر سیلی سخت و محکم باشند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی در این زمینه در نشست ائمه جمعه جنوب استان در میاندوآب در سخنانی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله بی‌رحمانه به مردم مظلوم فلسطین و غزه، اظهار کرد: ما به‌شدت این جنایت بی‌رحمانه رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی با بیان اینکه به دنبال این جنایت صهیونیست‌ها موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دنیا به راه افتاده است، افزود: ان شالله به‌زودی سیلی سخت و محکم از طرف گروه‌های جبهه مقاومت بر رژیم کودک کش صهیونیستی نواخته شود.

وی با بیان اینکه این طوفان الاقصی مقدمه‌ای بر نابودی کامل رژیم صهیونیستی است، گفت: ان شالله به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی که صدای پایه‌های لرزان آن به گوش می‌رسد، باشیم.

اما در حال حاضر باتوجه‌به تحلیل‌های ارائه شده توسط کارشناسان امر، تحولات حاکی از آن است که همه گزینه‌ها برای جبهه مقاومت فعال بوده و دست گروه‌های مقاومت روی ماشه بوده و اصلاً بعید نیست که طوفان دیگری از سوی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی رقم بخورد تا نابودی این رژیم صهیونیستی روزبه‌روز نزدیک و نزدیک‌تر شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.