انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود/باید دشمن شناس باشیم/ مشکلات اقتصاد، محصول تفکر لیبرالی است
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
شناسه : 293420
6
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما، انقلاب فرهنگی و انقلاب برای اسلام بود، تصریح کرد: اگر فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه پیاده شود در آن صورت اقتصاد نیز سامان می یابد و درست می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عسگر امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اهمیت تقوا، گفت: تقوا قدم اول برای عبودیت بوده و سبب دوری انسان از گناه می شود.

امام جمعه موقت میاندوآب با اشاره به فرارسیدن بعثت حضرت رسول اکرم(ص)، افزود: عید مبعث از بزرگترین اعیاد مسلمین است و باید گرامی داشته شده و حق این روز ادا شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از بعثت رسول گرامی اسلام(ص)، هدف خلقت بود، گفت: انسان آفریده نشده مگر برای عبادت و در مقام عبادت است که انسان به مقام انسانیت می رسد.

امامی با بیان اینکه حضرت رسول اکرم(ص) مردم را به مسیر انسانیت، هدایت و راهنمایی کردند، تصریح کرد: هدف انقلاب اسلامی نیز همان ادامه دهنده بعثت نبی مکرم اسلام(ص) است.

امام جمعه موقت میاندوآب، انقلاب اسلامی را مقدمه ساز ظهور امام عصر(عج) معرفی کرد و گفت: با ظهور حضرت مهدی(عج)، همه ادیان زیر پرچم ولایت ایشان و صراط مستقیم قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از انقلاب اسلامی و آرمان های آن عدول کنیم، اظهار کرد: متاسفانه هستند برخی افراد که نان انقلاب اسلامی را خوردند و مسئولیت داشتند اما بعد از مسئولیت خویش، از آرمانها فاصله گرفته اند و حرف های دیگری می زنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما، انقلاب فرهنگی و انقلاب برای اسلام بود، تصریح کرد: اگر فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه پیاده شود در آن صورت اقتصاد نیز سامان می یابد و درست می شود.

امامی با ابراز تاسف نسبت به اینکه عده ای می گویند دولت وظیفه ندارد جاده صاف کن بهشت باشد، گفت: اتفاقا انقلاب کردیم تا جاده صاف کن بهشت باشیم و عده ای اگر نمی توانند حداقل جاده صاف کن جهنم نباشند.

وی افزود: نباید اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراموش کنیم که اگر چنین شود در آن صورت از مسیر گمراه می شویم و باید آرمان‌های انقلاب را به نسل های بعدی نیز انتقال دهیم.

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه باید انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم، تصریح کرد: باید دشمن شناس باشیم و فریب وعده های دروغین آنها را نخوریم، آنها اگر راست می گویند چرا ما را تحریم دارویی می کنند.

وی افزود: دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی به اهدافش دست یابد و برای این کار دائما بهانه می آورد و هر روز مسائلی را مطرح می کند.

امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه‌ با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس و ناامید می کند.

وی انتخاب اصلح و انقلابی را وظیفه دیگر مردم بر شمرد و افزود: تفکرات لیبرالی، مخالف تفکرات مهدوی است و اگر از مسیر انقلاب اسلامی منحرف شویم، دشمن بر ما غلبه می کند.

امامی تصریح کرد: اگر در مسئله هسته‌ای، موشکی، علمی و… به موفقیت رسیدیم به دلیل تفکرات مهدوی بوده است.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: اگر اقتصاد ضعیف داریم به دلیل تفکرات لیبرال است که به تفکرات مهدوی ضربه می زند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.