انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا است/در موضوع دخترآبی رسانه‌های بیگانه فضاسازی کردند
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
شناسه : 283773
5

امام جمعه میاندوآب گفت:انقلاب اسلامی ما برگرفته از مکتب عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب، اظهار کرد: زندگانی اهل بیت(ع) برای ما درس و عبرت است و باید راه اهل بیت(ع) را برویم.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تکریم از زیبایی های کربلا بود، گفت: کسانی که دم از قومیت، نژاد و همشهری می زنند برخلاف اسلام حرکت می کنند چرا که اسلام نژادپرستی و قوم پرستی را منفور می داند.
وی با اشاره به اهمیت دینداری و امانتداری در انتخاب مسئولین، گفت: مسئولین ادارات در انتخاب مسئولان مالی ادارات؛ خداترسی، امانتداری را مد نظر قرار دهند.
حسن زاده در ادامه با اشاره با واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع)، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از مکتب عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) است.
امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: ما آزادگی، صبر و استقامت، بردباری و فداکاری و دفاع از حریم امامت و ولایت و مبارزه با ظلم و ستمگران را از عاشورا درس گرفته ایم.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) شهید راه نماز و امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: امام حسین(ع) ظهر عاشورا، نماز را به جماعت اقامه کردند ولی متاسفانه عده‌ای امروز در وقت نماز حاضر نیستند طبل را کنار بگذارند و نماز اول وقت را فراموش می کنند.
حسن زاده به موضوع دخترآبی اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال جوسازی و فریب افکار عمومی با خبرسازی دروغین از این موضوع بوده و همواره به دنبال موضوعی است تا نظام را زیر سوال ببرد ولی تیر آنها به سنگ خورد.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به قضیه ورود زنان به ورزشگاهها که این روزها مطرح می شود، افزود: عده ای اندک و غرب زده جوگیر شده و مطالبی را بیان می کنند در حالی که مردم غیرتمند ایران اسلامی هرگز اجازه اختلاط در ورزشگاه ها را نمی دهند.
وی با بیان اینکه خدا لعنت کند نمایندگانی که این نظام را متزلزل می کنند، تصریح کرد: عده ای در داخل به دنبال جوسازی علیه نظام و متزلزل کردن آن هستند ولی این را بدانند که مردم هوشیار بوده و بصیر هستند.
وی اظهار کرد: باید بصیرت داشت و دشمن شناس بود و مقابل دشمن و نفوذ آن ایستاد.
حسن زاده در پایان با تقدیر و تشکر از تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری امنیت در طول سال و بویژه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، تصریح کرد: ایران اسلامی در درون جزیره ای از آتش در امنیت و آرامش است و این مدیون خون شهدا و ایثارگری و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.
وی هم چنین خواستار بهبود کیفیت دریافت شبکه های تلویزیونی و آنتن دهی موبایل در مناطق مختلف میاندوآب شد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.