انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام امام حسین(ع) و عاشورا است/مردم از مبارزه با استکبار خسته نشده اند/«مرگ بر آمریکا»، پاسخ مردم ایران به ترامپ است
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
شناسه : 265933
6

امام جمعه میاندوآب گفت: حکومت اسلامی ما برگرفته از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) است و همانطور که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با یارانش در برابر طاغوت زمان خویش ایستادند، رهبر انقلاب اسلامی ما نیز در برابر طاغوت ایستاد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به درس های قیام امام حسین(ع) و عاشورا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام امام حسین(ع) و عاشورا است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امام حسین(ع) برای حکومت قیام نکردند بلکه برای اصلاح امت جدش قیام کرد، افزود: همانطور که قیام عاشورا برای نفی حکومت طاغوت بود، انقلاب اسلامی ایران نیز بر مبنای قیام عاشورا و نفی حکومت طاغوت شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه شعار امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، همان شعار امام حسین(ع) و عاشورا بود، گفت: حکومت اسلامی ما برگرفته از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) است و همانطور که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با یارانش در برابر طاغوت زمان خویش ایستادند، رهبر انقلاب اسلامی ما نیز در برابر طاغوت ایستاد تا به دنیا بگوید که هیچ وقت نباید از طاغوت حمایت کرد و نباید در مقابل طاغوت ساکت نشست.

حسن زاده با بیان اینکه بسیاری از افراد در دنیا اکنون از اسلام حرف می زنند ولی نمی دانند که حکومت اسلامی چیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما اکنون در دنیا طلایه دار اسلام ناب محمدی(ص) بود و تنها حکومت طلایه دار اسلام واقعی در دنیاست.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر تبعیت و حمایت از حکومت اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، حکومت اسلامی را بعد از حکومت امیرالمومنین(ع) در دنیا زنده کرد و باید از این حکومت تبعیت و دفاع کرد.

وی گفت: تمام هیئت های مذهبی و عزاداری باید از این حکومت دفاع کرده و در منابر و موعظه های خود به آثار و نقش حکومت اسلامی اشاره کنند.

حسن زاده به سخنرانی سخیفانه و لفاظی های ترامپ اشاره و اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در مقابل کفر به سردمداری آمریکای جهانخوار ایستاده است و مردم ایران اسلامی تا ابد و با صدای بلند خواهند گفت که “مرگ بر آمریکا”.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه “مرگ بر آمریکا” تنها یک شعار نیست، تصریح کرد: “مرگ بر آمریکا”  اعتقاد و باور مردم ایران اسلامی است و در هشت سال دفاع مقدس نیز با این شعارها حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نسل امروز ما کمتر از جوانان اول انقلاب نیستند، افزود: شهید حججی ها از رویش های انقلاب و اندیشه شهید باکری ها و همت ها هستند و امروز نیز این جوانان شهیدباکری ها و همت های دیگری هستند.

حسن زاده اظهار کرد: مبارزه تا آخرین لحظه ادامه دارد و تا کفر و باطل است، اسلام و حق نیز وجود داشته و حق و اسلام نیز پیروز هستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه کسانی که از مبارزه با دشمن خسته شده اند؛ این را به مردم نسبت ندهند، گفت: مردم با تمام قدرت، همیشه در صحنه هستند و با مشت های گره کرده بر دهان آمریکا می زنند همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس بر دهان صدام و حامیانش زدند.

وی افزود: عاشورا درسی برای تمام دروان بوده و این عاشورا، محرم و صفر است که به فرموده امام خمینی(ره)، اسلام را زنده نگه داشته است و عاشورا نیز تا روز قیامت ماندنی بوده و خواهد ماند.

حسن زاده به توطئه های دشمنان اشاره و تصریح کرد: دشمن، ولایت فقیه را نشانه گرفته است و می خواهد جوانان ما را از فرهنگ عاشورایی و مهدویت دور کند ولی مردم ما با تاسی از فرهنگ عاشورایی و با امید به آینده و فرهنگ مهدویت، از ولایت فقیه پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.