انفجار کپسول اکسیژن در میاندوآب جان یک نفر را گرفت
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شناسه : 312253
4
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار کپسول اکسیژن منجر با فوت یک نفر در این شهرستان شد
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه در جاده قره ورن، سریعاً گروه مجهز آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک منزل مسکونی طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی این منزل با تلاش آتش‌نشانان و با اقدام به‌موقع نیروهای این سازمان خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه منجر به واردشدن خسارت به منزل مسکونی شده است، گفت: در این حادثه یک مرد ۳۵ساله نیز جان خود را ازدست‌داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: علت حادثه انفجار کپسول اکسیژن مورداستفاده بیمار بوده که منجر به آتش‌سوزی در منزل مسکونی و فوت یک نفر شده است.

محمدی تصریح کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.