انصراف کاراته‌کار میاندوآبی از مسابقه با ورزشکار رژیم صهیونیستی
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
شناسه : 311886
2
کاراته‌کار جوان میاندوآبی از رویارویی با حریف رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی در مسابقات جهانی انصراف داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، “مهدی کیانی” کاراته‌کار جوان و خوش‌آتیه میاندوآبی که در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۳ در کشور قبرس حضور دارد، در اولین روز این مسابقات از رویایی با حریفی از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی انصراف داده است.

بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان میاندوآب این کاراته‌کار خوش‌آتیه میاندوآبی باتوجه‌به قرعه‌کشی انجام‌گرفته در وزن ۷۵- کیلوگرم باید با حریفی از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی مسابقه می‌داد؛ ولی علی‌رغم آمادگی بالا و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران حاضر به رویارویی با حریف رژیم غاصب صهیونیستی نشد و از مسابقات انصراف داد.

اخیراً نیز مهدی کیانی که مربیگری وی را در شهرستان میاندوآب، ایوب جلیل پور برعهده دارد؛ در مسابقات بین‌المللی کاراته اپن مارسی فرانسه مدال طلا را کسب کرده بود.

رقابت‌های لیگ سری A قبرس در شرایطی طی روزهای ۷ تا ۹ مهرماه در شهر لارناکا این کشور برگزار می‌شود که اردو نشینان تیم ملی مردان کشورمان به همراه تعدادی از کاراته کاهای کشورمان که به‌صورت انفرادی ثبت‌نام کرده‌اند، در این مسابقات حضور دارند.

این مسابقات با شرکت ۹۳۶ کاراته کا از ۷۶ کشور جهان در رده سنی بزرگسالان به مدت ۳ روز برگزار می‌شود و از ایران نیز ۱۸ کاراته‌کار در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.