اندیشه‌ شهید مطهری بیانگر انقلابی بودن اوست/ زمان شناسی از ویژگی های برجسته شهید مطهری بود
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
شناسه : 261106
7

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: فرمایشات و شخصیت بی نظیر شهید مطهری می رساند که انقلابی بودن و انقلابی حرکت کردن در همه زمینه ها چه سیاسی، فرهنگی، علمی، عقیدتی، مدیریتی لازم بوده و هست.

پ
پ

حجت الاسلام حیدرکوثری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار کرد: ویژگی های علمی و معنوی شهید مطهری یک میراث گرانبها و ارزشمند برای اساتید، مربیان و فرهنگیان  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شهید مطهری آثاری ارزشمندی به یادگار گذاشته که زمان شناسی و نیازشناسی مهمترین ویژگی و عناوین کتاب انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد شهید مطهری گفت: مواعظ و نصایح شهید مطهری از قلبی سرشار از ایمان و عقیده نشات می گرفت که برای عارف و عامی، سودمند و فرح زاست.

کوثری تصریح کرد: جامعه و نسل جوان و فرهنگی و علمی ما به آن مطالبی که آن بزرگوار از زبان و قلمش بیان می کرد و در اختیار ما گذاشته، نیازمند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: فرمایشات و شخصیت بی نظیر شهید مطهری می رساند که انقلابی بودن و انقلابی حرکت کردن در همه زمینه ها چه سیاسی، فرهنگی، علمی، عقیدتی، مدیریتی لازم بوده و هست.

وی با بیان اینکه کسی که مدعی مسلمانی است در همه حال باید بر ارزش ها و عقاید راستین خود پای بند باشد، افزود: مسلمان واقعی باید با شجاعت از آنها دفاع کند و مرور زمان باعث تغییر مواضع نشده و با عزت و افتخار در راه اسلام و قرآن تا پای جان حرکت کند.

کوثری گفت: امیدواریم که زمان شناسی اساتید، مربیان عقیدتی و سیاسی و همه مردم قدرشناس ایران سبب انتخاباتی پرشور و انتخابی اصلح شده و مایه امید دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان که به دنبال اجرای پروژه نفوذ هستند، شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.