انجام 4579 بازرسی از مراکز خرید و فروشگاه‌ها در میاندوآب
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۸:۰۶
شناسه : 314504
2
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال چهارهزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از مراکز خرید و فروشگاه‌های هدف در این شهرستان توسط بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی انجام شده است.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در راستای نظارت بر تأمین کالاهای اساسی، اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم از ابتدای امسال انواع کالای اساسی از طریق واحدهای صنفی توزیع شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی بر نحوه توزیع کالاها نظارت داشته‌اند، افزود: در این راستا از ابتدای امسال چهارهزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از مراکز خرید، واحدهای صنفی و فروشگاه‌های این شهرستان توسط بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی گفت: این اقدامات به‌منظور نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی، مبارزه با احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی و هرگونه تخلف احتمالی دیگر انجام می‌گیرد.

مقدم با بیان اینکه در جریان بازرسی‌ها پرونده‌های تخلفاتی نیز تشکیل شده است، تصریح کرد: در جریان بازرسی‌های انجام‌گرفته تعداد ۴۴۷ فقره پرونده تخلفاتی تنظیم و پس از ثبت در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی جهت اعمال تصمیم و صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: کار توزیع اقلام اساسی با قیمت مصوب دولتی در نقاط مختلف شهر و در سطح فروشگاه‌ها انجام‌گرفته است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.