انجام 156 طرح تحقیقاتی در مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان غربی
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۳
شناسه : 282034
7

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال 156 طرح تحقیقاتی در سطح استان در حال انجام بوده که قسمتی از آنها مربوط به معرفی ارقام مورد نیاز کشور است.

پ
پ

عباسعلی روانلو در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب اظهار کرد: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی فعالیت های پژوهشی خود را در 11 در بخش تحقیقاتی انجام می دهد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان غربی افزود: یکی از بخش های تحقیقاتی در زمینه علوم زراعی و باغی بوده که تحقیقات در زمینه تولید رقم در ایستگاه های تحقیقات و آموزش کشاورزی در سطح استان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه تحقیقات کشاورزی میاندوآب یکی از ایستگاه های فعال کشوری است، گفت: در این ایستگاه ارقام مختلف گندم، جو، ذرت و چغندر قند مورد مطالعه قرار می گیرد.

روانلو با بیان اینکه 17 طرح تحقیقاتی در میاندوآب مورد ارزیابی قرار می گیرد، تصریح کرد: امسال 156 طرح تحقیقاتی در سطح استان در حال انجام بوده که قسمتی از آنها مربوط به معرفی ارقام مورد نیاز کشور است.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان غربی افزود: مرکز تحقیقات توانایی تولید بذر استان را دارد به شرطی که تامین اعتبار شود چون ما هم محقق، هم زمین و هم امکانات را داریم و می توانیم بذر مورد نیاز استان را تامین کنیم.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.