انجام ۱۱ هزار بازدید کمی و کیفی از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه میاندوآب
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 304923
5
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب خبر داد: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از انجام بیش از 11هزار بازدید میدانی کمی و کیفی از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و مصرف کنندگان عمده جنوب آذربایجان‌غربی خبر داد.
پ
پ

سید جواد فیض حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی زرین خبر با اعلام این خبر، گفت: در راستای تحقق اصل رعایت صیانت از حقوق شهروندی و تداوم اجرای خط مشی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ضرورت حفظ استانداردهای صنعتی با هدف نظارت بر استمرار سوخت رسانی مطلوب و نیز جلوگیری از هرگونه آلودگی فرآورده‌های نفتی و رفع احتمالی نقص تلمبه‌ها در راستای خدمت‌رسانی مطلوب تر با رعایت استانداردهای کمی و کیفی موضوع نظارت ار جایگاه‌های عرضه سوخت در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: در این زمینه در ۱۰ ماهه نخست امسال، سه هزار و ۱۹۰ مورد بازدید کنترل کیفی و سه هزار و ۹۰۰ مورد تست آب یابی از ۱۷۵ مخزن فعال مجاری عرضه سوخت با استفاده از کیف سیار آزمایش و کنترل کمیت در سطح هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های صادره و همزمان با بازدید‌های میدانی، کارشناسان واحد مهندسی منطقه و با حضور و نظارت کارشناسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی تعداد چهار هزار و ۲۸۰ مورد آزمایش کمی نیز از ۶۶۴ تلمبه موجود در مجاری عرضه در سطح منطقه میاندوآب در ۹ ماه امسال انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب تصریح کرد: کارشناسان کنترل و کیفیت منطقه به صورت محسوس،نامحسوس و مستمر با تجهیزات آزمایشگاهی به مجاری عرضه فرآورده های نفتی تحت پوشش منطقه مراجعه و مواردی نظیر آزمایش وزن مخصوص و آب یابی درجایگاه های سوخت رامورد بررسی قرار می دهند.

وی اظهار کرد: با همراهی و تلاش صاحبان مجاری عرضه؛ سوخت‌رسانی به صورت مطلوب و بدون هیچگونه وقفه ای در منطقه به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

فیض حسینی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد از نحوه ارائه خدمات عرضه فرآورده‌های نفتی در مجاری عرضه سوخت جنوب استان به صورت شبانه‌روزی با سامانه مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و یا با شماره تلفن ۴۵۳۵۸۶۶۹-۰۴۴ پیام گیر منطقه میاندوآب تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به درخواست آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.