انجام 1000 متر مربع عملیات عمرانی در بقاع متبرکه میاندوآب
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۵۸
شناسه : 285000
7

مسئول اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون نزدیک به یک هزار متر مربع عملیات عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان انجام گرفته است .

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مسئول اوقاف و امور خیریه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دو باب منزل مسکونی به ارزش چهار میلیارد ریال با نیت مساعدت به زوجین جوان نیازمند در این شهرستان  وقف شد .

شریف موسوی با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی درآمد موقوفات در سال 97، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد  برنامه مصوب شهرستان در حوزه درآمد موقوفات در شش ماهه نخست امسال محقق شده و امیدواریم تا پایان سال شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی درآمد موقوفات نسبت به برنامه مصوب باشیم .

وی افزود: امسال با جذب یک میلیارد ریال اعتبار عمرانی در حوزه بازسازی بقاع متبرکه ، عملیات عمرانی توسط پیمانکار در زیارتگاه سید تاج الدین ( ع ) آغاز می شود.

مسئول اوقاف و امور خیریه میاندوآب تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تا کنون نزدیک به یک هزار متر مربع عملیات عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان انجام گرفته است .

موسوی اظهار کرد: برنامه های متعدد فرهنگی از جمله آرامش بهاری ، سوگواره یاس نبوی ، احلی من العسل ، رهروان زینبی و . . . با حضور زائرین در محل زیارتگاه سید تاج الدین (ع ) برگزار شده است.

موسوی همچنین با اشاره به بروز رسانی اجاره املاک موقوفه و رسالت مهم اوقاف در مصرف درآمد موقوفات بصورت دقیق و امینانه در محل مورد نظر واقف، افزود: در راستای به روز رسانی اجاره ، اجاره موقوفه ای نسبت به سنوات گذشته رشد چهار برابری داشته است .

وی هم چنین از همه نهادهای دخیل در ترویج سنت حسنه وقف و همچنین نهادهایی که در تثبیت حقوق و ممانعت از تضییع حق موقوفات ایفای نقش می کنند از جمله ائمه جماعت و جمعه ، دادگستری ، ثبت اسناد و املاک ، نیروی انتظامی ، بنیاد مسکن تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.