انجام ۴۸۵۱ بازرسی بهداشتی از اصناف میاندوآب/ ۴۸ واحدصنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۴۷
شناسه : 291297
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در طول یک ماه گذشته در شهرستان میاندوآب بیش از چهار و ۸۵۱ مورد بازرسی به صورت شبانه روزی از صنوفی که ارتباط مستقیم با سلامت اقشار مختلف جامعه دارد، انجام گرفته است.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید براساس یکسری اصول و قواعد رفتار کرده و همگان احساس مسئولیت کنند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود، در غیر این صورت و از طریق ارتباط فرد با فرد و تماس با سطوح آلوده، زنجیره انتقال کرونا قطع نخواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی، افزود: رعایت موارد بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، شستن دست ها، استفاده از لوازم شخصی و رعایت بهداشت فردی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس بسیار موثر است.

وی در ادامه به اشاره  به فعالیت صنوف مختلف در شهرستان، گفت: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای، روزانه به بازرسی از اصناف مختلف فعال پرداخته و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را بررسی می کنند.

حیدری تصریح کرد: در طول یک ماه گذشته بیش از چهار و ۸۵۱ مورد بازرسی به صورت شبانه روزی از صنوفی که ارتباط مستقیم با سلامت اقشار مختلف جامعه دارد، انجام گرفته که از این تعداد بازدیدهای انجام شده اکثر موارد مربوط به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در بازرسی های انجام گرفته بازرسان واحد بهداشت محیط از اماکن عمومی ۱۱۳ مورد متخلف به دادگاه معرفی شد و  تعداد ۴۸ واحد صنفی نیز به علت توجه نکردن به تذکرات کارشناسان بهداشت محیط پلمپ شدند.

وی با بیان این که شاخص فعالیت های واحد بهداشت محیط و حرفه ای اجرای طرح تشدید نظارتی در مواقع بحران به ویژه دوران همه‌گیری ویروس کرونا است، اظهار کرد: پرسنل بهداشت محیط و حرفه ای میاندوآب با همه امکانات از ابتدای بحران با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و همچنین ارتقای شاخص‌های بهداشتی مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی با تمام تلاش نظارت و کنترل بر موارد فوق را انجام می نماید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.