انجام ۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب در یک هفته اخیر/۱۳ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
شناسه : 299043
9
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد؛ سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در یک هفته گذشته 43 مورد بازرسی از واحدهای خرده و عمده فروشی سطح شهر توسط بازرسان اداره صمت انجام گرفته است که منجر به تشکیل 13 فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شده است.
پ
پ

اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به انجام بازرسی ها در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلفات احتمالی با رویکرد مهار تورم و گرانی ها، گفت: در راستای کارآیی و اثر بخشی سیاست های تنظیم بازار، بازرسی‌های مستمر توسط تیم‌های بازرسی و نظارت اداره صنعت ، معدن و تجارت  صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این زمینه در یک هفته اخیر ۴۳ مورد بازرسی از واحدهای خرده و عمده فروشی سطح شهر انجام  گرفته که منجر به تشکیل ۱۳ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف  به ارزش ریالی ۶۶۶ میلیون ریال شده است .

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: عدم درج قیمت ، ضرر و زیان به اشخصاص ثالث بر اثر تخلف صنفی، عدم صدور صورت حساب، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته وگرانفروشی عناوین اصلی این تخلفات بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۳ فقره شکوائیه توسط شهروندان از اصناف و کسبه بازار به اداره صمت ارائه شده است، تصریح کرد: پس از بررسی و کارشناسی های لازم، پنج مورد از تخلفات واحدهای صنفی محرز، جهت احقاق حق شاکی و اخذ جرایم دولتی از خاطیان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و مابقی گزارشات در دست اقدام و بررسی می باشد.

اسدی گفت: در این مدت دو مورد نیز گشت مشترک با همکاری دادگستری ، تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت ، جهاد کشاورزی و شرکت نفت صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.