انجام ۳۹۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
شناسه : 314497
2
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در قالب طرح نظارتی شب یلدا، ۳۹۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این شهرستان انجام شد.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی و با رویکرد ایجاد رضایتمندی عمومی، طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۱۸ تا ۳۰ آذرماه در میاندوآب اجرا شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه در قالب طرح نظارتی شب یلدا؛ چهار تیم دونفره در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت ویژه بر بازار شب یلدا نظارت کردند، افزود: تمهیدات لازم نیز به‌منظور هم‌افزایی و ارتقای اثربخشی طرح با اداره تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترک انجام و با جدیت دنبال شد.

وی با اشاره به انجام ۳۹۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در قالب طرح نظارتی ویژه شب یلدا، گفت: بازدیدهای انجام‌گرفته منجر به تشکیل ۵۴ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شد.
بهروزی با بیان اینکه پرونده خاطیان جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، تصریح کرد: در جریان این طرح از بازار کالاهای هدف مانند میوه و تره‌بار، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات بازرسی انجام و با متخلفین برخورد لازم صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، قاچاق کالا، عدم صدور صورت‌حساب، تقلب، ایجاد ضرر و زیان به اشخاص و… از عمده عناوین تخلفات اصناف در میاندوآب است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن افزایش نارضایتی در بین اقشار مردم است و هر قدمی که در راستای امید آفرینی و افزایش رفاه و رضایتمندی برداشته شود نقش دشمنان را بر آب و آنان را ناکام خواهد گذاشت، افزود: در این راستا از عموم مردم ولایت‌مدار شهرستان تقاضا داریم نهایت همکاری را با بازرسان در کشف و شناسایی تخلفات صنفی انجام داده و گزارش‌های خود را با سامانه ۱۲۴ و یا با شماره ۴۵۲۶۳۶۱۰ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.