انجام ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای معدنی در میاندوآب
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۵
شناسه : 312319
1
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: از ابتدای امسال بیش از 200 مورد بازرسی از معادن و دپوهای واحدهای شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه در این شهرستان انجام شده است
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی زرین خبر، اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی از معادن و دپوهای واحدهای شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه در میاندوآب انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: بازرسی‌های دوره‌ای صورت‌گرفته توسط اکیپ‌های گشت و بازرسی منجر به تشکیل ۱۰ فقره پرونده تخلف و ارجاع آنها به دستگاه قضایی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ واحد شن و ماسه مجاز در میاندوآب، گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تسهیل و تسریع در روند پاسخگویی به ارباب‌رجوع و رسیدگی به تخلفات احتمالی از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه تأمین و خرید مصالح موردنیاز خود را از واحدهای دارای مجوز انجام دهند.

بهروزی با بیان اینکه مجازات ماده ۱۹ قانون معادن و همچنین ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی در خصوص تصرّف در اموال عمومی و دولتی توسط دستگاه قضایی در مورد خاطیان و عمده برداشت‌کنندگان غیرمجاز اعمال می‌شود، تصریح کرد: برداشت غیرمجاز شن و ماسه توسط افراد بی‌مسئولیت بدون توجه به مخاطرات زیست‌محیطی و به‌واسطه وجود رودخانه‌های مستعد و رسوب مصالح در بستر آنها صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: از مردم عزیز درخواست داریم هرگونه گزارش‌های خود را در مورد تخلفات با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره مستقیم ۴۵۲۶۳۶۱۰ در میان بگذارند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.