انجام ۱۳۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لاستیک فروشی در میاندوآب
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
شناسه : 310126
2
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: از ابتدای امسال تعداد ۱۳۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لاستیک انجام و به تعداد ۳۷ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه بر بازار لاستیک خودروهای سبک‌وسنگین و برخورد با خاطیان در میاندوآب، اظهار کرد: باتوجه‌به قرارگرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای نظارتی اولویت‌دار و تأثیر آن بر خدمات حمل‌ونقل بار و مسافر و نظر به دریافت گزارشاتی مبنی بر تداوم کمبود و گرانی تایر، بازرسی از زنجیره تأمین و توزیع این کالا در دستور کار تیم‌های نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو توسط بازرسان، گفت: این کار به‌صورت سیستمی و میدانی صورت می‌گیرد و سودجویان و فرصت‌طلبانی که با ارتکاب جرایم صنفی و عرضه خارج از شبکه سبب کمبود و گرانی در کالاهای مصرفی و موردنیاز مردم می‌شوند منتظر برخوردی قاطع و جریمه‌های سنگین تعزیراتی باشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تعداد ۱۳۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لاستیک انجام شده است، افزود: در این زمینه تعداد ۳۷ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان تشکیل و ۱۰ مورد نیز گشت مشترک با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی انجام‌گرفته است.

بهروزی تصریح کرد: گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم ثبت موجودی از جمله مواردی بوده که گزارش‌های مربوطه تنظیم و جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: انجام گشت‌های ویژه بازرسی مشترک ادواری از عاملین و مراکز عمده نگهداری لاستیک توسط بازرسان اداره صمت با استفاده حداکثری از ظرفیت اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و شبکه نامحسوس ناظرین افتخاری جهت نظارت بر توزیع تایر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه باتوجه‌به اقدامات صورت‌گرفته اداره صنعت، معدن و تجارت مشکلی در تأمین لاستیک مصرف‌کنندگان وجود ندارد، گفت: از متصدیان درخواست داریم نهایت دقت را در ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت و توزیع سیستمی کالا داشته باشند.

بهروزی افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، امتناع از عرضه کالا، کم‌فروشی، احتکار، تقلب، عدم صدور فاکتور و غیره را به شماره‌تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ و یا به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش و با بازرسان در شناسایی و برخورد با تخلفات احتمالی همکاری نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.