انجام ۱۱۱ مورد بازرسی در طرح شب یلدا در میاندوآب/ ۶۰ پرونده تخلف تشکیل شد
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
شناسه : 304319
5
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا 111 مورد بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط در سطح شهر توسط بازرسان انجام گرفت که منجر به تشکیل 60 فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شده است.
پ
پ

اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به انجام بازرسی ها در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلفات احتمالی با رویکرد مهار تورم و گرانی ها، گفت: در راستای کارآیی و اثر بخشی سیاست های تنظیم بازار، بازرسی‌های مستمر توسط تیم‌‎های بازرسی و نظارت اداره صنعت ، معدن و تجارت  صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این زمینه نیز طرح نظارتی ویژه شب یلد از ۲۳ تا ۳۰ آذر متشکل از پنج اکیپ دو نفره در شهرستان میاندوآب اجرا شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا ۱۱۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط اعم از میوه، شیرینی و آجیل فروشی، پوشاک، کیف و کفش و لوازم کادویی  در سطح شهر توسط بازرسان انجام گرفت.

اسدی تصریح کرد: بازرسی های انجام گرفته منجر به تشکیل ۶۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۲۱۸ میلیون و ۵۷۴ هزار ریال برای واحدهای صنفی متخلف شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵ فقره شکوائیه توسط شهروندان از اصناف و کسبه بازار به اداره صمت ارائه شده است، اظهار کرد: پس از بررسی و کارشناسی های لازم، پنج مورد از تخلفات واحدهای صنفی رسیدگی و مابقی گزارشات در دست اقدام و بررسی می باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.