انجام دو هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
شناسه : 311062
3
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در یک ماه اخیر، دو هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان میاندوآب انجام شده است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به انجام بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی در میاندوآب، اظهار کرد: در یک ماه اخیر، دو هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان میاندوآب انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته در یک ماه اخیر، تعداد ۴۴۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال تشکیل‌یافته است.

وی با بیان اینکه این تخلفات در زمینه‌های گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است، گفت: پس از تکمیل پرونده واحدهای متخلف طبق قانون به مراجع ذی‌ربط و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

بهروزی با اشاره به انجام گشت‌های ویژه بازرسی مشترک با ادارات مختلف، تصریح کرد: نظارت بر بازار توسط بازرسان اداره صمت با استفاده حداکثری از ظرفیت اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و شبکه نامحسوس ناظرین افتخاری در حال انجام است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، امتناع از عرضه کالا، کم‌فروشی، احتکار، تقلب، عدم صدور فاکتور و غیره را به شماره‌تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ و یا به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش و با بازرسان در شناسایی و برخورد با تخلفات احتمالی همکاری نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.