انجام بیش از یک هزار بازرسی از اصناف میاندوآب در یک هفته گذشته
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
شناسه : 293849
11
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب خبر داد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در یک هفته گذشته در شهرستان میاندوآب بیش از یک هزار مورد بازرسی به صورت شبانه روزی از صنوفی که ارتباط مستقیم با سلامت اقشار مختلف جامعه دارد، انجام گرفته است.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید براساس یکسری اصول و قواعد رفتار کرده و همگان احساس مسئولیت کنند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با تاکید بر پرهیز از حضور در تجمعات، افزود: رعایت موارد بهداشتی اعم از استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و رعایت بهداشت فردی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس بسیار موثر است.

وی در ادامه به اشاره  به بازرسی از صنوف مختلف در شهرستان، گفت: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای، روزانه به بازرسی از اصناف مختلف فعال پرداخته و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را بررسی می کنند.

حیدری تصریح کرد: در یک هفته گذشته از مورخه ۱۶ الی ۲۲ فروردین بیش از یک هزار مورد بازرسی از اصناف توسط بازرسان سلامت محیط و کار صورت گرفته است و این بازدیدها با توجه به وضعیت قرمز شهرستان به صورت شبانه روزی ادامه دارد..

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به هدف و اولویت اصلی شبکه نسبت به حفظ سلامتی مردم و ارجحیت داشتن آن بر منافع شخصی، اظهار کرد: نظارت بر اصناف، اماکن، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نه تنها در شهر میاندوآب بلکه در کلیه بخشهای شهرستان به صورت روزانه انجام می شود و در صورت مشاهده هر گونه تخطی از پروتکل های بهداشتی با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.