انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی ضروری است
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
شناسه : 311588
6
 نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی:  نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای نسل امروزی از رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت و نسل امروزی را بافرهنگ دفاع مقدس آشنا کرد که این همان مصداق جهاد تبیین است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با حماسه‌آفرینی و ایثار در جبهه‌های جنگ حاضر شده و با جان‌فشانی دشمنان را مأیوس و برای مردم ایران اسلامی امنیت و آرامش به ارمغان آوردند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در سایه ایثار و مقاومت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در امنیت و آرامش هستیم، افزود: اگر نظام اسلامی امروز در دنیا مقتدر است در سایه جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

وی گفت: رزمندگان ما عزیزترین سرمایه زندگانی خویش را در طبق اخلاص گذاشته و از نظام، انقلاب، اسلام و قرآن و ولایت دفاع کردند و باید قدر این را بدانیم.

عیسی زاده با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، تصریح کرد: ضمن حضور رزمندگان در جبهه‌ها، خانواده‌ها نیز در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش‌آفرینی کردند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی انقلاب یابد، اظهار کرد: باید برای نسل امروزی از رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت و نسل امروزی را بافرهنگ دفاع مقدس آشنا کرد که این همان مصداق جهاد تبیین است.

وی با تأکید بر اینکه نباید فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، افزود: باید رشادت‌ها و ایثارگری‌ها رزمندگان اسلام بازگو شود و همواره یاد و خاطره شهدای را گرامی بداریم.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.