شعاردادن و نسخه نویسی آسان است، مرد عمل باشید/میاندوآب در وضعیت هشدار و پرخطر کرونا قرار گرفت
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
شناسه : 293793
6
انتقاد فرماندار میاندوآب از مسئولان دخیل در امورات شهری/ فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید کمک حال شهرداری و مسئولان شهری باشیم، تصریح کرد: متاسفانه همه فکر و ذکر و اقدامات برخی ها تبلیغاتی و انتخاباتی شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت در جلسه شهرستانی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه متاسفانه وضعیت کرونایی میاندوآب از زرد به نارنجی تغییر یافته است، گفت: در این راستا طبق دستورالعمل، گروههای شغلی ۳ و ۴ تعطیل بوده و محدودیت های متناسب با این وضعیت از امروز اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عادی انگاری در سطح شهر به چشم می خورد، گفت: اطلاع رسانی و آگاه‌سازی در این زمینه نیز در سطح شهر انجام گیرد.

شیرازه محبت در ادامه با انتقاد از اقدامات برخی مسئولان دخیل در امورات شهری، گفت: شعاردادن و نسخه نویسی آسان است ولی در مقام عمل چیزی نمی بینیم.

فرماندار میاندوآب‌ با بیان اینکه متاسفانه در سطح شهر در ایام نوروز، خبری از عید و اعیاد شعبانیه به چشم نمی خورد، افزود: یک نماد مناسب در این ایام به چشم نخورد.

وی با اشاره به اینکه در ورودی های شهر هیچ ساماندهی به چشم نمی خورد، گفت: متاسفانه وضعیت پسماند شهری آشفته و آسفالت شهری نیز مناسب نبوده و چاله و چوله ها و سرعت گیرهای غیراستاندارد همه را به ستوه آورده است.

وی تصریح کرد: باید گفت که اکنون شهرهایی که زمانی بخشی از میاندوآب بودند امروز کجا هستند و میاندوآب کجا؟

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید کمک حال شهرداری و مسئولان شهری باشیم، تصریح کرد: متاسفانه همه فکر و ذکر و اقدامات برخی ها تبلیغاتی و انتخاباتی شده است.

وی با اشاره به اینکه نسخه نویسی خیلی راحت است، افزود: قضیه مرغ در میاندوآب مدیریت شد و در این زمینه روزانه ۱۰ تا ۱۵ تن مرغ توزیع شد.

شیرازه محبت با بیان اینکه بیش از ۵۰ تن مرغ قاچاق کشف شده نیز در سطح توزیع شده است، گفت: در ایام مناسبتی مانند ۱۳ فروردین نیز نزدیک به ۳۰ تن مرغ توزیع شده است.

میاندوآب در وضعیت هشدار و پرخطر کرونا قرار گرفت

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان، اظهار کرد: میاندوآب از دیروز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و اگر نسبت به رعایت دستورالعمل ها بی توجهی شود، امکان قرمز شدن وضعیت وجود دارد.

سهراب حیدری با بیان اینکه متاسفانه علی رغم هشدارها، نوعی عادی انگاری در جامعه وجود دارد، گفت: این شرایط و کاهش رعایت دستورالعمل ها و نیز کاهش استفاده از ماسک زنگ خطر بوده و نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه از امروز محدودیت های شرایط کرونایی در وضعیت نارنجی اعمال می شود، افزود: طبق دستورالعمل ها، مشاغل گروه ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت حضور کارکنان ادارات طبق شرایط نارنجی خواهد بود، گفت: تالارهای پذیرایی و باشگاههای ورزشی در این شرایط تعطیل هستند.

حیدری تصریح کرد: هم چنین ورود و خروج خودروهای با پلاک شخصی از شهرهای نارنجی به سایر شهرها و نیز بالعکس ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه نیازمند همکاری همه مردم و مسئولان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا هستیم، گفت: متاسفانه در روزهای گذشته ورودی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و تعداد افراد مثبت افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.