انتخابات پرشور، مظهر اقتدار نظام/ نباید نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشیم
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۸
شناسه : 294714
11
انتخابات و حضور پرشور مردم مظهر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و موضوع بسیاری مهمی است و وظیفه قانونی و شرعی ماست که در انتخابات شرکت کنیم و نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایان رسید و فردا موعد برگزاری انتخابات است.

طبق قانون تبلیغات، ممنوعیت تبلیغات نامزدهای انتخابات از ساعت هشت صبح امروز اعمال می شود و فردا(جمعه) نیز از ساعت هفت صبح شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای برای خلق حماسه سیاسی دیگر خواهیم بود.

در روز وساعات پایانی مهلت قانونی تبلیغات، کاندیداها و هوادارانشان همه توان خود را به کار گرفتند تا بلکه بتوانند در این مدت زمان باقی مانده با تبلیغات خود از سایر رقبا پیشی بگیرند و آرای مردم را جذب کنند.

برگزاری محافل سخنرانی در ستادهای انتخاباتی، همایش حامیان، برگزاری تجمع هواداری، پخش پوسترها و نصب تراکت و بنر در سطح شهر و مانورهای تبلیغاتی خودروها از اعم فعالیتهای انتخاباتی در روز  پایانی بود.

این جو انتخاباتی برای مردم میاندوآب غریبه نبود، چرا که آنها در سال ها و حتی روزهای گذشته نیز شاهد شور و هیجان خاصی در ایام تبلیغات کاندیداها بودند و اکنون نیز تنها مردم این دیار برای خلق حماسه سیاسی و همدلی و همزبانی در دفاع از ولایت، آرمان های نظام و انقلاب و امام و رهبری و دفاع از خون شهیدان لحظه شماری می کنند.

انتخابات یکی از عرصه های مهم حضور مردم در صحنه است که هم چون توپخانه ای قلب دشمنان را نشانه می رود و آنها را هر سال مایوس تر از گذشته می کند.

حضور در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی و عقلی است

در این زمینه نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر حضور در صحنه و مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد:مسئله انتخابات و حضور در صحنه، امری است که اهمیت و ضرورت آن برای همه واضح و  روشن است.

حجت الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری افزود: همه کسانی که علاقمند به کشور بوده و از هر جناح و حزبی که باشند و دلشان برای داشتن ایران مقتدر و آباد و آزاد می تپد، طبیعتا پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه و ایادی آنها در داخل بر عدم حضور تبلیغ می کنند و به آن دامن می زنند، گفت:هیچ حق سلیم و منطق این موضوع را نمی پذیرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور در انتخابات تنها یک حق نیست که از آن چشم پوشی و صرف نظر کنیم بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی و عقلی و اساسی است که همه ما بتوانیم با حضور در پای صندوق های رای، استقلال و امنیت کشور را تضمین کنیم و پاسخ محکم و قاطعی به یاوه گویی های دشمنان داده و تهدیدات و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

تمام هم و غم دشمنان، جلوگیری از مشارکت حداکثری است

امام جمعه میاندوآب نیز با تاکید بر حضور پرشور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: تمام هم و غم دشمنان و امپراطوری رسانه ای آنان و عناصر آنان در داخل کشور این است که جلوی حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را بگیرند.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان کلیدواژه هایی حول تحریم انتخابات را برجسته سازی می کند، تصریح کرد: این کلیدواژه ها توسط دشمنان و امپراطوری رسانه ای آنان برجسته سازی و تولید شده و توسط عناصر داخلی آنها بازنشر می شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان در وهله دوم به دنبال القای مهندسی انتخابات هستند، اظهار کرد: دشمنان این موضوع را در هر دوره از انتخابات تکرار می کنند در حالی که اگر فردی در مورد سیستم انتخاباتی ایران تحقیق و بررسی کند متوجه می شود که امکان مهندسی وجود ندارد و مردم خودشان بر مراحل مختلف نظارت دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم در ۴۲ سال گذشته همواره با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند، افزود: علی رغم اینکه دشمنان سعی دارند گلایه مندی مردم در مورد گرانی و تورم از مسئولان اجرایی را به سمت گلایه مندی از نظام سوق دهند ولی مردم هوشیار بوده و قدردان نظام و شهدا و مدافعان حرم هستند.

نباید نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشیم

مهدی عیسی زاده نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات  و با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: انتخابات موضوع بسیاری مهمی است و وظیفه قانونی و شرعی ماست که در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما از دولت و رئیس جمهور در زمینه های مختلف مانند گرانی و بیکاری و موارد دیگر گلایه مندیم، افزود: نباید نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشیم.

وی با اشاره به جنگ صفین و با بیان اینکه همه باید مراقب کرده و هوشیار باشیم تا ماجرای جنگ صفین دوباره در تاریخ تکرار نشود، اظهار کرد: در صفین امیرالمومنین علی(ع) پیروز میدان و سپاه معاویه در آستانه شکست بود، مالک اشتر تا فتح خیمه‌ معاویه چند گام بیشتر فاصله نداشت که با جنگ نرم روند جنگ تغییرکرد و خوارج از دل این جنگ نرم معاویه متولد شدند.

عیسی زاده تصریح کرد: امروز نیز دشمن هم خدعه و نیرنگ دارد و لازم است با بصیرت و تبعیت از ولایت قدم برداریم و فریب توطئه های دشمنان را نخوریم.

وی با تاکید دوباره بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: ان شالله در انتخابات پرشور شرکت کرده و بینی یزیدیان و دشمنان را به خاک می مالیم.

انتخابات پرشور، مظهر اقتدار نظام

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ نیز با تاکید براهمیت شرکت پرشور و گسترده در انتخابات، اظهار کرد: انتخابات و حضور پرشور مردم مظهر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه هر رای یک بمب اتم و موشک بر قلب دشمنان است، افزود: انتخابات مایه یاس و ناامیدی برای دشمنان بوده و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: انتظاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان و شما به عنوان سفیران جوان انقلاب؛ دارند این است که به تکلیف دینی و شرعی و انقلابی خود عمل کنیم.

پالهنگ با اشاره به رشادت های سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی در راه دفاع از انقلاب و اسلام، تصریح کرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمهوری اسلامی به عنوان حرم یاد می کنند و ما اگر می خواهیم مدافعان حرم بوده وشرمنده خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی ها نباشیم، باید در پای صندوق های رای حاضر شده و مدافع حرم و انقلاب و نظام و اسلام باشیم.

باید گفت این قدرت حضور مردم که قدرت آن ده ها برابر از مدرن ترین سلاح های پیشرفته است، در تاریخ انقلاب اسلامی، هر زمان که دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم بوده اند، گسترده تر و  پررنگ تر از دوره های قبل بوده و سبب شده تا دشمنان از مواضع خود عقب نشینی کنند.

امسال نیز در حالی که کمتر از یک روز به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مانده است، مردم دیار باکری ها برای حضور پرشور در پای صندوق های رای و خلق یک حماسه دشمن شکن دیگر، لحظه شماری می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.