انتخابات؛ بهترین زمان برای عوام‌فریبی
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
شناسه : 260568
9

با نزدیک شدن به ایام تبلیغات نامزدهای نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد برخی اتفاقاتی در سطح شهرها و روستاها هستیم که بوی عوام‌فریبی آن‌ها بیش از خدمتگذاری به مشام می‌رسد!

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  این روزها با گشت کوتاهی در خیابان‌ها و کوچه‌های اصلی و فرعی شهر به راحتی می‌توان شاهد برخی اقدامات خدماتی در سطح شهر بود. خدماتی از قبیل زیباسازی، عمران، بهسازی معابر و حتی نوسازی در سطح وسیع!

گذشته از اینکه این اقدامات وظیفه نهادها و ارگان‌های خاص تعریف‌شده است و باید در سراسر دوره‌های زمانی به فکر چنین اقدامی باشند، جالب است که چنین اقداماتی از سوی هر فرد و گروه و سازمانی در آستانه انتخابات بیش از گذشته شدت می‌گیرد.

اینکه مسئولین و مدیران دستگاه‌های رسیدگی به وضعیت نامناسب شهر در طول تصدی پست‌های مسئولیتی از پاسخگویی مناسب سرباز زنند و در ایام انتخابات و با اهداف کاملا مشخص برای مردم به‌دنبال رسیدگی عجولانه و به دور از عرف مسئولیتی خود! باشند اندکی جای تعجب و تامل دارد.

رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفین در دین اسلام و انقلاب‌اسلامی امری قابل تقدیر و والا شمرده شده اما این به معنای استفاده ابزاری از مردم و نگاه عوام‌فریبی به اقدامات و وظایف محوله بر عهده مدیران نیست که بخواهند با چنین اموراتی ذهن مردم را مشوّش و آشفته ساخته و در انتخابات مختلف به نفع خود و تیم مورد حمایتشان بهره‌برداری کنند.

باید خطاب به این مدیران عزیز چنین گفت که بهتر است به جای چنین اقداماتی اندکی هم به فکر اقدامات زیربنایی و بهبود وضعیت زندگی مردم در نقاط آسیب‌پذیر باشید تا کارنامه نه‌چندان موفق خود را به‌سوی خاکستری‌شدن نبرید!

مردم نیازمند آرامش فکری و روانی در طول تمام سال‌های مدیریتی شما هستند نه اینکه تنها در بازه‌های زمانی نزدیک انتخابات و تصمیم‌گیری‌های مهم از سوی مردم به فکر خدمات‌رسانی باشید و در دیگر زمان‌ها به اهداف امروزی‌تان پشت کنید!

چه مدیران ارشد شهری، چه مدیران ارشد استانی و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ همگی به‌نحوی دنبال آرای مردم هستید و به همین دلیل است که توانمندی‌تان را در چنین ایامی بروز می‌دهید. لطفا مراقب باشید تا بیش از این شرمنده ولی‌نعمتان خود نباشید.

منبع:اروم نیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.