انتخابات، عرصه امتحان برای مردم و مسئولان است/ نماینده ای در تراز ملت و انقلاب و مبارز در برابر دشمنان به مجلس بفرستیم/ مسئولان بازسازی بافت فرسوده شهری را در مدنظر قرار دهند
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
شناسه : 285849
1

امام جمعه میاندوآب گفت: مردم در انتخاب خود نماینده ای در تراز ملت و گام دوم انقلاب و نیروی انقلابی و پا به کار و مبارز در برابر دشمنان و اشداعلی الکفار و رحما بینهم به مجلس بفرستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر اینکه خانه ها باید محافل صفا و صمیمت باشد، اظهار کرد: خانواده ها باید به مودت و محبت تبدیل شود نه اینکه جای صفا و صمیمیت را فضای مجازی بگیرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه گوشی های هوشمند ابزار جنگ نرم دشمن شده اند، گفت: گوشی های هوشمند و استفاده از فضای مجازی متاسفانه در افزایش آسیب های اجتماعی مانند طلاق تاثیرگذار بوده است.

وی به آداب انتخاباتی اشاره کرد و افزود: کاندیدای نمایندگی مجلس باید از دادن وعده های دروغ بپرهیزد و نیز در این ایام طرفداران از تهمت زنی و بردن آبروی کسی پرهیز نماید.

حسن زاده تصریح کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس باید برنامه ها و اهداف خود را به مردم بشناسانند و از تخریب دیگری بپرهیزند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه نماینده مجلس باید صدا و خواسته مردم خود باشد، اظهار کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس باید از تحریک قومیت ها و احساسات مردم خودداری نمایند.

وی با اشاره به اینکه  انتخابات، عرصه امتحان برای مردم و مسئولان است، گفت: مردم باید در این عرصه حق محور بوده و حق را بشناسند و واجب است که از کاندیدای اصلح حمایت کنند.

حسن زاده با تاکید بر نقش خطیر مسئولان نظارتی و با بیان اینکه امام فرمودند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد، افزود: کسی که صلاحیت نداشته و یا مشکلی در مسئولیت های قبلی داشتند نباید صلاحیت بگیرند و به مجلس راه یابند.

وی با اشاره به اینکه در هر کشوری شورای نگهبان وجود دارد، اظهار کرد: مجلس از جایگاه والایی برخوردار بوده و به عنوان ریل گذار قوای دیگر است و هر گونه سهل انگاری و تساهل و تسامح در بررسی صلاحیت ها خیانت به مردم است.

امام جمعه میاندوآب افزود: مردم نیز در انتخاب خود نماینده ای در تراز ملت و گام دوم انقلاب و نیروی انقلابی و پا به کار و مبارز در برابر دشمنان و اشداعلی الکفار و رحما بینهم به مجلس بفرستند.

حسن زاده با بیان اینکه نباید گرایشات و گروه های مختلف مردم را نا امید کنند، تصریح کرد: این انقلاب را مردم و مستضعفان حفظ کرده و به اینجا رسانده اند و این کشور زیر سایه ولایت در مقابل دشمنان ایستاده است ولی متلشفانه برخی مغرضان پس از 40 سال بازهم چشم دیدن خدمات انقلاب را ندارند.

وی هم چنین با اشاره به اینکه جشن کریسمس در جامعه اسلامی و در بین مسلمانان معنا ندارد، گفت:باید مراقب باشیم تا جشن ها و اعیاد سایر ادیان را ترویج ندهیم و از اعتقادات و دین اسلام فاصله نگیریم.

حسن زاده بر لزوم توجه به بافت فرسوده شهری تاکید کرد و افزود: باید به بافت فرسوده شهری توجه کرد چرا که اگر خدای نکرده حادثه طبیعی در میاندوآب بوقوع بپیوندد، امکان امدادرسانی در کوی های باریک و تنگ نخواهد بود.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.