انباشت زباله ها در سطح شهر، سلامت مردم میاندوآب را تهدید می کند/ آقای استاندار هر چه سریعتر چاره ای بیاندیشید
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۳۵
شناسه : 288270
7

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آذربایجان غربی و مسئولان ذیربط شهرستانی هر چه سریعتر چاره ای برای انباشت زباله های شهری و جمع آوری آنها بیاندیشد.

پ
پ

منتخب مردم میاندوآب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به وضعیت شهر میاندوآب و انباشت زباله ها در این شهر،گفت: متاسفانه انباشت زباله ها در سطح شهر، سلامت مردم عزیز میاندوآب را تهدید می کند.

مهدی عیسی زاده اظهار کرد: از اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری، فرماندار و یاران فرماندار و استاندار که عزیز هستند، انتظار داریم هر چه سریعتر فکری برای این مساله کنند و چاره و تدبیری بیاندیشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم، افزود: موضوع عدم جمع آوری و انباشت زباله ها نیز با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط است.

منتخب مردم میاندوآب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گر وضعیت اینگونه بماند، بهداشت و سلامت مردم میاندوآب به خطر افتاده و کرونای دیگری بوجود خواهد آمد.

به گزارش زرین خبر، چند روزی است که به دلیل تکمیل ظرفیت محل دفن کنونی زباله شهر و انباشت زباله ها در سطح شهر میاندوآب سبب گلایه مردم این شهرستان شده و چهره ناخوشایندی به این شهر داده است.

هم چنین در روزهای گذشته نیز استاندار آذربایجان غربی به همراه معاون عمرانی خود و فرماندار میاندوآب به صورت هوایی از سایت پیشنهادی کارگروه پسماند میاندوآب بازدید کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.