انبار علوفه در میاندوآب طعمه حریق شد
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
شناسه : 314405
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: آتش‌سوزی انبار علوفه در روستای جعفرآباد این شهرستان با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: صبح امروز به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در روستای جعفرآباد در محور میاندوآب – چلیک، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک انبار علوفه طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی این انبار علوفه با تلاش چهارساعته نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه علت آتش‌سوزی عامل انسانی بوده است، گفت: خوشبختانه این حادثه، حادثه جانی نداشته است.

محمدی تصریح کرد: در این حادثه آتش‌سوزی علوفه موجود در انبار در آتش سوخت؛ ولی با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش و واردشدن خسارات به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.