امکان استفاده از اماکن ورزشی ادارات میاندوآب برای عموم فراهم می شود
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 304749
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: تا زمانی که اماکن ورزشی از مدیریت بخش خصوصی خارج شود، تلاش می کنیم امکان استفاده از اماکن ورزشی ادارات و دولتی را برای عموم شهروندان فراهم کنیم.
پ
پ

به گزارش گروه ورزش زرین خبر، علی پیام در جلسه شورای ورزش همگانی و قهرمانی میاندوآب با اشاره به وضعیت اماکن ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه در گذشته اماکن ورزشی شهرستان به بخش خصوصی واگذار شده که این کار مشکلاتی را بوجود آورده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب افزود: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی نه تنها اقدام موثری نبوده، بلکه جامعه ورزشی را نیز با مشکل مواجه نموده است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا از ادامه این روند جلوگیری کنیم، گفت: امروز جوانان میاندوآب بویژه در ورزش قهرمانی نیازمند اماکن و سالن های ورزشی مناسب برای تمرین هستند که در این راستا اقدامات لازم را انجام داده ایم.

پیام تصریح کرد: تا زمانی که اماکن ورزشی از مدیریت بخش خصوصی خارج شود، تلاش می کنیم امکان استفاده از اماکن ورزشی ادارات و دولتی را برای عموم شهروندان فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه کرمعلی مرادی، سرپرست اداره ورزش و جوانان میاندوآب به ارائه گزارش پرداخت و از مدیران موفق باشگاه های ورزشی در این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.