امنیت پایدار بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست/ پلیس، یار مهربان و حافظ امنیت مردم است
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۳۸
شناسه : 266780
2

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: امنیت پایدار بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست و باید در راستای افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت و توسعه جامعه محوری پلیس گام برداریم. 

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد، امروز در مراسم تجلیل از پرسنل ساعی و نمونه نیروی انتظامی در میاندوآب که با حضور جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، با بیان نقش مردم در برقراری امنیت اجتماعی، اظهار کرد: امنیت پایدار بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست و باید در راستای افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت و توسعه جامعه محوری پلیس گام برداریم.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه هفته ناجا فرصتی برای نمایش توانمندی، کارآمدی و هوشمندی پلیس، افزود: پلیس با اقتدار تمام با مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان برخورد کرده و برای مردم امنیت و آرامش را به ارمغان می آورد.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم از امنیت به عنوان سرمایه انسانی یاد شده است، گفت: امنیت در دین مقدس اسلام از اهمیت والایی برخوردار بوده و شعار امسال هفته ناجا نیز به ماموریت ذاتی پلیس و نقش نهادهای دولتی و مردمی برای برقراری نظم و امنیت اشاره دارد.

شیخ نژاد با تاکید بر اینکه  امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه است و خوشی و آرامش در سایه امنیت است، تصریح کرد: باید قدر این امنیت را که با خون شهید حججی ها و هزاران شهید به دست آمده بدانیم و آن را ارج بنهیم.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تجلیل از مقام شامخ شهدا، افزود: امروز شهید محسن حججی ها و سردار سلیمانی ها از حریم امنیت ما در فراتر از مرزها دفاع می کنند و در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در نهایت امنیت و آرامش هستیم و باید قدردان باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند با طرح مسائلی مانند استقلال اقلیم کرد عراق، منطقه را به چالش بکشانند، اظهار کرد: یک روز داعش را به وجود می آورند و امروز که داعش در حال از بین رفتن است، می خواهند با طرح این مسائل، ناامنی و چالش جدیدی در منطقه ایجاد کنند.

شیخ نژاد اظهار کرد: برقرای نظم و امنیت، برخورد با هنجارشکنان، برخورد پیشگیرانه از سرقت‌ها، مواد مخدر و کاهش تصادفات همواره باید سرلوحه اقدامات انتظامی قرار گرفته و با جدیّت و قاطعیّت تمام دنبال می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.