امنیت و آرامش جامعه مرهون خون شهدا هستیم
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
شناسه : 308851
2
امام‌جمعه چهاربرج: امام‌جمعه چهاربرج گفت: امنیت و آرامش کنونی را مدیون شهدا هستیم و نسل کنونی باید با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در یادواره خانگی شهید ایوب جاهدی در چهاربرج با اشاره به جایگاه شهید و شهادت، اظهار کرد: شهدا زنده بوده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

امام‌جمعه چهار برج با تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: مفهوم شهادت و شهدا در تعبیر روایت بسیار گسترده بوده تا جایی که کسانی که به خدا ایمان می‌آورند و در مسیر الی الله شهید گونه زندگی می‌کنند، قطعاً شهید محسوب می‌شوند.

وی به آیات قرآن در مورد شهید و شهادت اشاره کرد و گفت: ما در سوره حمد از خدا می‌خواهیم ما را در مسیر مستقیم شهدا و کسانی که به آنان نعمت داده است، قرار دهد و یا در آیه‌ای دیگر نیز انبیا، صدیقین و شهدا مطرح شده و از خدا می‌خواهیم ما را در مسیر شهدا قرار دهد.

جلالی با اشاره به اینکه دفاع همچنان باقی بوده و راه شهادت نیز باز است، تصریح کرد: تا زمانی که جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار داشته و تا زمانی که شیطان وجود دارد این مسیر باز است و هر فردی که در این مسیر جان خود را از دست دهد، شهید محسوب می‌شود.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه خون شهدا ضامن بقا و تداوم نظام و انقلاب است، اظهارکردن: امنیت و آرامش کنونی را مدیون شهدا هستیم و نسل کنونی باید با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.