امضای سند آموزشی2030 یونسکو تهدید برای کشور و خیانت به اسلام است/ هر کس درمقابل آرای ملت بایستد، پاسخ محکمی از مردم دریافت خواهد کرد/ ولایت، خون شهدا و مدافعان حرم خط قرمز ماست
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
شناسه : 261487
3

امام جمعه میاندوآب گفت:  همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند سند آموزشی2030 یونسکو خطری برای کشور بوده و امضای آن خیانت به قرآن و پیامبراکرم(ص) و مردم است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ویژگی های نامزد اصلح، اظهار کرد: مردم باید با بررسی در مورد کاندیداها شخص اصلح را بر امورات خود برگزینند.

امام جمعه میاندوآب افزود: کاندیداها از شیوه های صحیح انتخاباتی استفاده کرده و از بداخلاقی انتخاباتی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای انتخاب اصلح، توجه به اطرافیان و حامیان اشخاص و نامزدها است، گفت: به اطرافیان و حامیان اشخاص نگاه کنید و ببینید دور و بر آن کاندیدا چه کسانی جمع شده اند، آیا انسان های مقتدر و دشمن شکن هستند یا دشمن شادکن.

حسن زاده با اشاره به اینکه مردم به شعارها و گفته های افراد دقت کنند، تصریح کرد: آیا تعریف از کسانی که در سال 88 در کشور فتنه انگیزی کردند و انقلاب را به خطر انداختند، و با افتخار از آنها حرف زدن، آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؟

خطیب نماز جمعه میاندوآب  با تاکید بر اینکه مردم باید بصیر و هوشیار باشند، اظهار کرد: امام و رهبری، ولایت، خون شهدا و مدافعان حرم خط قرمز ماست و هر کس خطوط قرمز را زیر پابگذارد باید در مقابل آن موضع گیری کند و بدانند وقتی که عکس امام و رهبری را عده ای پاره می کردند، آن موقع موضع گیری می کردند چرا که کسی که بنر امام را امروز پاره می کند، فردا بنر تو را نیز پاره می کند.

وی افزود: کاندیداها به حرکات و رفتارهای خود دقت کنند وببینند که آیا دشمن شکن است یا دشمن شاد کن و بدانند که هرکس دشمن را بترساند و بر اندام او لرزه بیفکند، مردم مدافع او هستند.

حسن زاده با بیان اینکه ویژگی های فردی کاندیدای اصلح، گفت: کاندیدای اصلح آن است که از ارزش ها دفاع کرده، با مردم صمیمی باشد، استکبارستزی و شجاع و مقام در برابر دشمنان باشد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: مردم انسان های باتقوا، مومن، کسانی که به خدا توکل کنند نه پایبند استکبار جهانی باشند، انسان های ساده زیست، امانتدار، پاکدامن و دور از فساد و صادق و راستگو را انتخاب کنند.

وی افزود: مردم کسانی را انتخاب کنند که مدیر قوی، پرتوان، تلاشگر، دارای همت جهادی، بصیر، هوشمند و برنامه دار هستند را انتخاب کنند.

حسن زاده به توافق2030 یونسکو اشاره و تصریح کرد:  همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند این توافق نامه خطری برای کشور بوده و امضای آن خیانت به قرآن و پیامبراکرم(ص) و مردم است.

امام جمعه میاندوآب در پایان با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات به هرکس رای دهند، رئیس جمهور همه ما است، اظهار کرد: مردم هرکسی را انتخاب کنند ما پایبند و مطیع خواهیم بود و همه باید مطیع باشند و کسی نیز حق ندارد در مقابل انتخاب مردم بایستد، چرا که آن فرد رئیس جمهور همه مردم بوده و ما نیز به وی کمک خواهیم کرد.

وی افزود: هر کس بخواهد در مقابل رای مردم و اعتماد مردم به فرد منتخب قرار بگیرد؛ با مشت های گره کرده در مقابل او می ایستیم و اجازه نمی دهیم تا به کشور آسیبی برسد.

حسن زاده با توصیه به طرفداران کاندیداهای انتخابات به رعایت تقوای الهی،گفت: مراقب باشیم تا به خاطر دنیای کسی، دین خود را زایل نکنیم و از تهمت و شایعه پراکنی خودداری کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.