امسال بیش از ۴۸ هزار دانش‌آموز میاندوآبی در مدارس حاضر می‌شوند
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 311493
3
معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب: معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب گفت: هم‌زمان با بازگشایی مدارس بیش از 48 هزار دانش‌آموز با حضور در یک هزار و 777 کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.
پ
پ

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب در گفتگو با خبرنگار زرین خبر گفت: امروز هم‌زمان با بازگشایی مدارس بیش از ۴۸ هزار دانش‌آموز با حضور در یک هزار و ۷۷۷ کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

رستم وکیلی اظهار کرد: امسال بیش از ۲۷ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در شهرستان میاندوآب ثبت‌نام کردند که چهار و ۳۵۰ نفر دانش‌آموز، کلاس اولی بودند و روز چهارشنبه با برگزاری جشن شکوفه‌ها سال تحصیلی را آغاز کردند.

وی افزود: از مجموع بیش از ۴۸ هزار دانش‌آموز، ۲۷ هزار در مقطع ابتدایی، ۱۲ هزار در مقطع متوسطه اول، شش هزار در مقطع متوسطه دوم و دو هزار نفر در مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ثبت‌نام کرده و سال تحصیلی را شروع می‌کنند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب تصریح کرد: هم چنین یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز ابتدایی و ۶۲ مدرسه غیردولتی نیز ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام‌گرفته و همگام با سایر مدارس دولتی، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

وکیلی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای یک سال تحصیلی خوب و بانشاط انجام‌گرفته است، اظهار کرد: در این راستا اقدامات و تمهیدات لازم با استفاده از تجارب سال‌های گذشته اندیشیده شده و ان شالله مشکلی در مدارس نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.