امروز شعار “هیهات من الذله” از ایران تا کربلا به دنیا مخابره می شود/ لزوم تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب/ مردم در مقابل هر گونه تفرقه افکنی با اقتدار می ایستند
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
شناسه : 284437
4

امام جمعه میاندوآب گفت:امروز در نتیجه مقاومت است که شعار “هیهات من الذله” از ایران تا قلب کربلا تجلی یافته و به نمایش در می آید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: باید در گام دوم انقلاب از گام اول انقلاب درس گرفت و نواقص را کامل و رو به رشد و تعالی حرکت کنیم.
امام جمعه میاندوآب گفت: در هشت سال دفاع مقدس؛ مردم با امید به جبهه ها می رفتند و امید به آینده داشتند و در گام دوم انقلاب نیز نخستین رویکرد هم باید امیدواری و امیدبخش بودن باشد.
وی با بیان اینکه مشکلات را کتمان نمی کنیم، افزود: از شعب ابیطالب رد شده ایم و اگر می خواهیم سلطه ناپذیر و دشمن شکن باشیم و با مشکل مواجه نشویم باید مبارزه کنیم.
حسن زاده تصریح کرد: باید در گام دوم انقلاب مانند گام اول انقلاب، شجاع؛ نترس و دشمن شکن باشیم و شعارهای گام اول انقلاب را در گام دوم انقلاب نیز تکرار کنیم.
امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: امروز در نتیجه مقاومت است که شعار “هیهات من الذله” از ایران تا قلب کربلا تجلی یافته و به نمایش در می آید.
وی در ادامه با تاکید بر ابتکار و خلاقیت در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: باید در گام دوم انقلاب به موقع فکر و حرکت کرد و عقلانیت و خردمندی را در نظر گرفت.
امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد برای چند رای بیشتر، اختلاف افکنی و اختلاف قومیتی راه می اندازند، تصریح کرد: باید مراقب باشیم، دشمن دائما در حال توطئه بوده و یک روز دختر آبی و روز دیگر برای نفوذ در انتخابات برنامه ریزی می کند.
وی گفت: به تمام کاندیداها تذکر می دهیم که بخواهند حریم شکنی کرده و فرقه بازی و قوم بازی و اختلاف افکنی کرده و از خطوط قرمز عبور کنند، مردم در مقابل آنها می ایستند.
حسن زاده افزود: امروز بیش از هر چیز نیازمند اتحاد و همدلی هستیم و هدف ما آرامش شهر است.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه شورای تامین و شورای نگهبان نیز همه موارد را رصد می کنند، گفت: با حمایت، بصیرت و آگاهی مردم و درایت مسئولان اجازه تفرقه افکنی و فتنه انگیزی را نمی دهیم.
وی هم چنین با طرح چند سوال در مورد مقایسه ایران و آمریکا در 40 سال گذشته، افزود: با مقایسه 40 سال گذشته به خوبی می توان فهمید که ایران کجا بوده و به کجا رسیده و به کشوری تاثیرگذار و با نفوذ در منطقه و جهان تبدیل شده و گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان تاثیرگذار در دنیا در مقابل گفتمان غرب گرایی و آمریکایی تبدیل شده است.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.