امام راحل عزت و شهامت برای ما به ارمغان آورد/ مقام معظم رهبری با عزت و اقتدار راه امام را ادامه داده‌اند
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
شناسه : 261942
4

فرماندار میاندوآب گفت: مقام معظم رهبری یار دیرین حضرت امام راحل بوده و راه ایشان را به خوبی و با عزت و اقتدار ادامه داده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در مولودی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در فرمانداری میاندوآب، اظهار کرد: همه ما پیرو رهبری و مطیع امر ولایت هستیم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) هستند، افزود: مقام معظم رهبری یار دیرین حضرت امام راحل بوده و راه ایشان را به خوبی ادامه داده اند.

وی با تاکید بر گرامیداشت باشکوه مراسمات ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، گفت: اینکه دشمن فکر کند که بین ما اختلاف وجود دارد، فکر و خیال خامی است بوده و همه ما مطیع امر رهبری و ولایت هستیم.

امیری تصریح کرد: امام راحل برای ما عزت، شرافت، شهامت برای ما آورد و ما را که در حکومت طاغوت هیچ کاره بودیم به ما عزت دادند.

فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت، تصریح کرد: 29 اردیبهشت، جشن پیروزی برای ملت ایران بود و همه فکر و ذکر ما در جهت عمران و آبادانی و توسعه میاندوآب است و خداوند ان شالله به همه ما توفیق عنایت فرماید تا ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

وی هم چنین بر لزوم پرشور در مراسمات 14 و 15 خرداد در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.