هر چه داریم به برکت امام و انقلاب است
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
شناسه : 308672
4
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی:  رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:ما هرچه داریم از رهنمودهای امام خمینی (ره) و هدایتگری‌های ایشان و نفس‌های قدسیه آن سفرکرده داریم.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همه ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم که با رهبری انقلاب اسلامی به ما عزت بخشید.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: ما هرچه داریم از رهنمودهای امام خمینی (ره) و هدایتگری‌های ایشان و نفس‌های قدسیه آن سفرکرده داریم.

وی گفت: امام خمینی (ره) به‌عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را رهبری کرد که دنیا را تکان داد و در مقابل طوفان‌های عظیمی از هجمه‌های سیاسی، نظامی و فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده است.

عیسی زاده تصریح کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، معمار انقلابی بود که دیوار انقلاب آن در مقابل سیلی از جریانات و اتفاقات محکم و سرپا ایستاده است و امروز همه ما وظیفه داریم پشتیبان و پاسدار آن باشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امام خمینی (ره)، ایستادگی را به ما آموخت، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت تدابیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و نیز رهبری‌های داهیانه خلف صالح ایشان، امام خامنه‌ای باصلابت به راه پرفروغ خویش ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.