امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و خداباور بودند
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
شناسه : 308642
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و خداباور بودند که به تکلیف خویش عمل کردند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و خداباور بودند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: تمام پیش‌بینی‌هایی که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد جهان انجام داده‌اند از جمله سقوط پهلوی و نابودی شرق تحقق‌یافته است.

وی با بیان اینکه انسان اگر خدایی باشد، خداوند نیز حقیقت و راه درست را به او نشان می‌دهد، گفت: آرامش و اطمینان خاطری که در امام خمینی (ره) بود ناشی از خدایی بودن ایشان بود.

حسن‌زاده با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) به تکلیف خویش عمل کردند، تصریح کرد: امام خمینی (ره)، فردی تکلیف گرا بودند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، پیش‌بینی کردند که آمریکا منفورترین کشور دنیا شود، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم آمریکا قدرت پوشالی خود را هم ازدست‌داده و امروز آمریکا در دنیا به کشوری غیرقابل‌اعتماد تبدیل شده و رؤسای کشورهای اروپایی هم به آن اعتراف می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، انقلابی را رهبری کرد که برگرفته از تعالیم الهی بود، تصریح کرد: امام خمینی (ره)، تربیت شده مکتب نبوی، علوی و اباعبدالله الحسین (ع) بود و تمام برنامه‌هایش در این مسیر بود.

حسن‌زاده اظهار کرد: امام خمینی (ره)، با تاسی از این مکتب کمیته امداد امام خمینی (ره) را تأسیس کرد تا به مظلومان و مستضعفان رسیدگی کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تأسیس کرد تا حافظ و نگهبان انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.