امام حسین (ع) برای حفظ دین قیام کردند
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
شناسه : 310514
1
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: سیدالشهدا به‌خاطر حفظ دین و اسلام و اصلاح امت جدش از جان و مال و فرزند خود گذشت.
پ
پ

حجت‌الاسلام عسگر امامی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: انسان در تمام ابعاد زندگی خویش نیازمند راهنما و امام است تا او را هدایت و راهنمایی کرده و در مسیر صحیح قرار دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه کسانی که امام در زندگی آنها نقش دارد در مسیر هدایت و انسانیت قرار دارند، افزود: یزیدیان امام حسین (ع) را به شهادت رساندند تا این هدایت و راهنمایی صورت نگیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید اباعبدالله الحسین (ع) را الگوی خود قرار داده و تمام زندگی ما حسینی باشد، گفت: در واقع تمام لحظات زندگی ما باید رنگ و بوی حسینی به خود بگیرد.

امامی با اشاره به اینکه دین روش و سیره صحیح زندگی‌کردن را به ما می‌آموزد، تصریح کرد: سیدالشهدا به‌خاطر حفظ دین و اسلام و اصلاح امت جدش از جان و مال و فرزند خود گذشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به اهداف امام حسین (ع) از قیام عاشورا اشاره و تصریح کرد: قیام امام حسین (ع)، دین را حفظ کرد و امام حسین (ع) در راه حفظ دین شهید شدند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت ممتاز حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: ما باید شناخت کاملی از شخصیت والای امام حسین (ع) داشته باشیم و عشق و ارادت خود به آن حضرت را تمام‌وکمال نشان دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.