امام جمعه جدید شهر چهاربرج میاندوآب‌ معرفی شد
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
شناسه : 293300
8

حجت الاسلام اصغر جلالی به عنوان امام جمعه جدید شهر چهاربرج میاندوآب معرفی شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اصغر جلالی امروز در جلسه شورای اداری بخش مرحمت آباد به عنوان امام جمعه جدید چهاربرج معرفی و یاد و خاطره حجت الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه فقید این شهر گرامی داشته شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام آذرپندار، امام جمعه فقید شهر چهاربرج، گفت: حجت الاسلام آذرپندار منشا خیر و برکت در شهر چهاربرج بود و امیدواریم با وحدت و همدلی سنگر نماز جمعه را وحدت ‌بخش کنیم.

حجت‌الاسلام کریم حسین‌خانی با اشاره به فعالیت‌های جهادی حجت‌الاسلام آذرپندار در چهاربرج، افزود:امام جمعه فقید چهاربرج، منشا خیر و برکت فراوانی در بخش بود.

وی به اهمیت و جایگاه نماز جمعه نیز اشاره و اظهار کرد: نماز جمعه دارای اهمیت بوده و یک جایگاه اثر گذار است وباعث همدلی و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی می‌شود.

حجت اسلام اصغری، امام جمعه جدید چهاربرج پیش از این مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب‌ بود و مرحوم حجت الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه فقید سابق چهاربرج نیز فروردین ماه امسال در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، به این ویروس مبتلا و پس از چند روز بستری در بیمارستان عباسی میاندوآب، درگذشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.