اقدام اتحادیه اروپا، بار دیگر آنها را مضحکه عام و خاص کرد
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۵
شناسه : 304906
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: اقدام اتحادیه اروپا، بار دیگر آنها را مضحکه عام و خاص خواهد کرد و باعث آبروریزی بیش از حد اتحادیه اروپا خواهد شد.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امروز کسانی که ناقض حقوق بشر بوده و تروریست بالذات هستند و تروریسم دولتی هستند و در کشورهای مختلف دنیا دست به ترور می زنند پا را از گلیم خود درازتر کرده و پشت و پناه، سرباز، پاسدار و حافظ یک ملت را تروریست خطاب می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه این اقدامات آنها بیشتر شبیه جوک و مایه مضحکه آنها است، افزود: پاسداران در دفاع از انقلاب، میهن، ناموس و عزت مردم و کشور در زیر گلوله های دشمنان و آماج حملات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، آلمان و انگلیس و فرانسه و در زیر آتش دشمن مراقب بودند تا حتی پا روی جنبنده ای بر روی زمین نگذارند ولی اکنون آمریکای جنایتکار و روباه پیر و کشورهای اروپایی به دنبال آن هستند تا تروریست معرفی کنند.

وی با اشاره به حمایت کشورهای اروپایی از صدام درجنگ تحمیلی، گفت: ما حمایت آلمان و کشورها اروپایی از صدام در جنگ تحمیلی و بمب های شیمیایی که در اختیار صدام گذاشت و او علیه کشور و مردم ما استفاده کرد و یا بمباران شیمیایی سردشت را که هنوز هم اثرات آن وجود دارد فراموش نکرده ایم و جالب اینکه این کشورها ما را و شهیدان سلیمانی و باکری و خرازی و… را تروریست معرفی می کنند.

فرج زاده تصریح کرد: ما هواپیماهای فرانسوی را که در اختیار صدام بودند و یا حمایت های اطلاعاتی و مخابراتی و مالی آمریکای جنایتکار و یا حمایت های انگلیس روباه پیر و ۴۰ کشور از صدام جنایتکار را نیز فراموش نکرده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه این اقدام آنها را مضحکه عام و خاص خواهد کرد، اظهار کرد: قطعا با اینگونه اقدامات خود باعث آبروریزی بیش از حد اتحادیه اروپا خواهد شد.

فرج زاده با بیان اینکه سپاه یک سنگر بزرگ برای انقلاب و جهان اسلام است، تصریح کرد: به تعبیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،  جمهوری اسلامی حرم است و نگهبان این حرم نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حمایت های مردمی از سپاه پاسداران باعث خنثی شدن توطئه دشمنان می شود، اظهار کرد: به تعبیر شهید همت، اگر در میدان نبرد جبهه خودی را گم کردید، ببینید دشمن کدام طرف را نشانه گرفته است، آنجا جبهه خودی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دشمن امروز اساسی ترین و بنیادی ترین پایگاه یک کشور را که سپاه پاسداران است، مورد هدف قرار داده و این نیز برای اولین بار نیست.

وی با اشاره به اینکه بار دیگر این سخن حضرت امام راحل(ره) که فرمودند: “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود متجلی شد”، اظهار کرد: این نشان می دهد که دشمنان  از کجا ضربه می بینند و هر کجا تهدیدی علیه انقلاب بوده اولین و آخرین سنگر مقابله با توطئه‌های دشمن، سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره شکست های سنگینی را به دشمنان تحمیل کرده است، گفت: سپاهیان تا آخرین قطره خون خویش در کنار هموطنان بوده و از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری می کنند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.