اقدامات انجام‌گرفته در دو سال گذشته قابل‌توجه است
۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
شناسه : 310921
3
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم همه مشکلات و دشمنی‌ها، در سطح کلان کشوری و استانی و شهرستانی اقدامات بسیاری انجام‌گرفته که قابل‌توجه بوده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: امروز علی‌رغم همه دشمنی‌های دشمنان با نظام و مردم، ایران اسلامی بااقتدار و سربلند به راه پرفروغ خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: ما امنیت خود را مدیون خون شهدا و آنهایی هستیم که امروز هم در مرزها پاسدار و حافظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی بوده و جان خود را نیز فدا می‌کنند؛ ولی رسانه‌های معاند و جوساز و حاشیه‌ساز از آنها چیزی نمی‌گویند.

وی گفت: با یقین و قاطعیت می‌گویم که انقلاب اسلامی سربلند بوده و است و خواهد بود و این انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود (عج) ختم خواهد شد.

عیسی زاده به خدمات مجلس و دولت اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلات و دشمنی‌ها، در سطح کلان کشوری و استانی و شهرستانی اقدامات بسیاری انجام‌گرفته که قابل‌توجه بوده است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، ایجاد دانشکده علوم پزشکی، بهداشتی و خدمات درمانی میاندوآب، ایجاد دانشگاه فرهنگیان و پذیرش صدها دانشجو از جمله خدمات دولت و مجلس و نظام اسلامی تنها در دو سال اخیر در میاندوآب بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه راه و راهداری نیز اقدامات قابل‌توجهی انجام‌گرفته است، گفت: هم اکنون سه پروژه مهم جاده سرچم با عمر بیش از ۳۴ سال که تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به آن تزریق شده، کنارگذر میاندوآب با عمر ۱۷ساله و جاده میاندوآب – شاهین‌دژ در دست اجرا بوده و در این دولت روبه‌اتمام است.

عیسی زاده افزود: علاوه بر این در سایر محورها هم کارهای راه‌سازی شروع شده و برنامه‌ریزی‌شده تا انجام گیرد و روکش جاده‌های مختلف نیز در برنامه آمده است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیز آبیاری کشاورزی و کانال‌های آبیاری که تعطیل شده بودند با ۱۵۰ میلیارد هم اعتبار پیش‌بینی، شروع شده است.

وی به حل مشکل آب در روستاهای میاندوآب نیز اشاره کرد و گفت: در همین دولت بحث آبرسانی و بهره‌مندی از آب شرب سالم به پایان می‌رسد و مشکل آب برای همیشه در میاندوآب حل می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستایی، ساماندهی نهرهای سنتی و آبیاری مزارع کشاورزی به هر طریق ممکن، ایجاد اداره کل گمرک و سایر پروژه‌هایی عمرانی از دیگر اقداماتی است که عملیاتی شده است و آنها را به فال نیک می‌گیریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.