اقتصاد مقاومتی متکی بر تولید و توانمندی داخلی است/ مردم با توجه به تولید داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
شناسه : 264204
6

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: مردم نیز به نوبه خود می توانند به شکوفایی اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند و لازمه این موضوع نیز توجه به تولید داخلی و اهمیت دادن به آن است.

پ
پ

سرهنگ پاسدار الهوردی داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در میاندوآب با اشاره به توانمندی ها و اقدامات انجام گرفته، اظهار کرد: امروز در شهرستان میاندوآب از دو طرح اقتصاد مقاومتی بازدید کردیم.

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: نخستین طرح مربوط به تولیدی پوشاک بود که یک خانم در این بخش فعال بوده و با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی متکی بر تولید و توان داخلی است، می توان ظرفیت بیشتری در این زمینه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه این طرح زمینه گسترش و توسعه برای فعالیت بیشتر را دارد، گفت: تحقق این موضوع با توجه به توانمندی های موجود و بازارکار و کیفیت کالای ارائه شده می تواند در اشتغال زایی موثر باشد و در صورت توجه می توان نتایج خوبی را گرفت.

داداش زاده با اشاره به این در دومین مورد از یک مزرعه پرورش ماهی بازدید داشتیم، تصریح کرد: در این زمینه بازار خوب بوده ولی باید ذائقه مردم باید به سوی ماهی بیشتر شود و مردم از ماهی بیشتر استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه ترویج غذای سالم به اقتصاد مقاومتی کمک می کند، اظهار کرد: باید در این زمینه فرهنگ سازی کرده و بازاریابی انجام گیرد تا بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: مردم نیز به نوبه خود می توانند به شکوفایی اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند و لازمه این موضوع نیز توجه به تولید داخلی و اهمیت دادن به آن است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.