افزایش 13 درصدی مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب/ 169 میلیون لیتر بنزین در جایگاه های عرضه سوخت توزیع شد
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۵۶
شناسه : 267968
11

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در نیمه نخست امسال، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش و مصرف سی ان جی نیز دو درصد افزایش  داشته است.

پ
پ

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به میزان مصرف فرآورده های نفتی در نیمه نخست امسال در این منطقه، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال در مجموع 169 میلیون لیتر بنزین موتور در این منطقه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هشت درصد افزایش داشته است.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: در این مدت از شرکت نفت منطقه میاندوآب بیش از 51 میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فروش سوخت به مرزنشینان به اقیلم کردستان عراق صادر شده که در صورت بازگشایی مجدد مرز تمرچین، صادرات مجدد این فرآورده از سر گرفته می شود.

وی گفت: در نیمه نخست امسال در منطقه میاندوآب 179 میلیون لیتر نفتگاز مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از یک درصد افزایش را نشان می دهد.

صادقی تصریح کرد: در این مدت، مصرف 79 میلیون لیتر نفت سفید با بیش از یک درصد افزایش و مصرف هفت میلیون لیتری نفت کوره با 13  درصد کاهش را در منطقه میاندوآب شاهد بودیم.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب اظهار کرد: در نیمه نخست امسال، 82 میلیون مترمکعب سی ان جی در مجاری عرضه تحت پوشش توزیع شده است که بر اساس آمار مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب، نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

وی علت اصلی افزایش مصرف نفتگاز و نفت سفید در انجام فعالیتهای کشاورزی،عمرانی وافزایش تردد خودروهای سنگین درمرزهای تمرچین پیرانشهر وکیله سردشت عنوان کرد و گفت: در بخش نفت سفید، ذخیره سازی برای خانوارهای فاقد گاز کشی شده در نقاط صعب العبور روستایی وعلت کاهش فراورده نفتکوره را محقق شدن طرح گاز کشی به صنایع واحدهای تولیدی در سطح منطقه میاندوآب دانست.

گفتنی است منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 89 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و700هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی  و CNGبه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.