افزایش ۲۰ درصدی تردد نوروزی خودرو در محورهای آذربایجان‌غربی
۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
شناسه : 306676
7
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۹ میلیون تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، پیمان آرامون در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی و تردد مسافران در راه‌های آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی، ۷۰۳ هزار و ۹۱۰ خودرو سنگین از جاده‌های استان تردد کرده‌اند که شامل ۸ درصد از کل ترددهای استان می‌شود.

وی افزود: در این مدت، نزدیک به ۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان تردد داشته‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش بیش از ۲۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح نیز تعداد یک و نیم میلیون وسیله نقلیه از حوزه استحفاظی استان تردد کرده‌اند که آمار قطعی مسافرین خروجی و ورودی را تشکیل می‌دهند و این مقدار نیز حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: محور ارومیه ـ مهاباد با ۶۴۹ هزار و ۵۷۵ تردد و محور میاندوآب ـ ملکان با ۴۷۱ هزار و ۴۹۵ تردد بیشترین آمار را در تردد آذربایجان‌غربی دارند.

آرامون ابراز داشت: با تصمیمات و تدابیر اندیشیده شده در محورهای مواصلاتی، درصد سبقت های غیرمجاز تا پایان هشتمین روز از فروردین کاهش محسوسی داشته و این مقدار به زیر یک درصد رسیده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.