۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
شناسه : 290800
11

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از افزایش ۱۸ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در شش ماه نخست امسال در این منطقه،نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید جواد فیض حسینی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با بیاناینکه سی ان جی، سوخت مناسب و پاکی است که در بهبود هوا و سالم سازی محیط زیست نقش تاثیر گذاری دارد،گفت: در شش ماه نخست امسال و بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و همچنین تصمیمات شورای اقتصاد مبنی بر دوگانه سوز نمودن خودرو های  عمومی و استقبال عمومی از این طرح،میزان مصرف CNG در ۵۲ باب جایگاه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی ۱۸درصد افزایش مصرف داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: با توجه به برنامه ریزی های لازم از سوی کارشناسان واحد  CNGتمامی جایگاه های عرضه این فرآورده فعال بوده وبصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان ومسافرین هستند.

فیض حسینی اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای دسترسی آسان شهروندان به این سوخت ، فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف فرآورده های نفتی، توسعه جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی، تعدیل نرخ بنزین موتور و کاهش هزینه های خانوارها از علل اصلی در استفاده صاحبان خودروهای  CNGاز این سوخت پاک است.

وی درادامه از احداث هشت باب جایگاه CNG با پیشرفت بیش از۹۰ درصدی با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان های میاندوآب،مهاباد،نقده،پیرانشهر با ایجاد زیرساخت های لازم نیز خبر داد و گفت:با افتتاح وبهره برداری از این جایگاه های عرضه گاز طبیعی در جنوب آذربایجان غربی،تعداد جایگاه های عرضه گاز طبیعی در این منطقه به ۶۰باب جایگاه افزایش خواهد یافت و مدت متوسط زمان سوختگیری به حداقل خواهد رسید .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.