افزایش ۱۵ درصدی مصرف برق در آذربایجان غربی/ مدیریت مصرف برق ضروری است
۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
شناسه : 294855
9
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از افزایش 15 درصدی مصرف برق مشتر کین در استان در سالجاری نسبت به سال گذشته خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، اکبر حسن بکلو در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با تاکید بر لزوم رعایت مدیریت مصرف برق از سوی کلیه مشترکین، اظهار کرد: همکاری همه مردم و تمامی دستگاه های اداری استان جهت عبور از پیک بار برق تابستان سال جاری ضرورت دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: مصرف برق در استان در ۲ ماهه نخست سالجاری نسبت به سال گذشته، ۱۵درصد افزایش یافته است در حالی در سال های گذشته میزان افزایش یا رشد مصرف حدود ۵ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش نشان می دهد که بحث مدیریت مصرف به ویژه در ساعات پیک مصرف برق جدی گرفته نمی شود، گفت: از طرف دیگر کاهش بارندگی ها نیز مزید بر علت شده تا محدودیت های مصرف برق و خاموشی هایی در سطح کشور اعمال شده و برای هر استان پیک مصرف در نظر گرفته شود.

حسن بکلو تصریح کرد: برای کنترل این شرایط به همراهی و مشارکت تمام مردم نیاز داریم و مشترکین می توانند تنها با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصارف خود صنعت برق را یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیان اینکه مشوق هایی برای مشترکان خانگی، کشاورزی و صنعتی در زمینه مدیریت مصرف برق در نظر گرفته شده که اعلام نیز شده است، اظهار کرد: هم اکنون نیز پیک مصرف برق در آذربایجان غربی روند صعودی دارد و تنها راه جلوگیری از خاموشی ها نیز همراهی مشترکین و مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف است.

وی هم چنین در پاسخ به سوالی در مورد گلایه مدیران واحدهای تولیدی از قطعی برق، افزود: مدیران واحدهای تولید برای مصوبات، موظف هستند که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۱ شب مدیریت مصرف برق را اعمال کنند و اگر در شهرک های صنعتی این مصوبه را رعایت کنند، خاموشی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.