افزایش تولید در اولویت برنامه‌های شستا قرار دارد
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۶
شناسه : 308052
2
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: امسال ما در شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی شستا افزایش ظرفیت تولید به بیش از 10 درصد را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
پ
پ

ابراهیم بازیان در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب، اظهار کرد: در سالی که به نام سال افزایش تولید نام‌گذاری شده، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی افزایش ظرفیت تولید به بیش از ۱۰ درصد را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه امسال عمده واحدهای ما باید به ظرفیت اسمی برسند، افزود: هم چنین از محل سرمایه‌گذاری و توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کسب‌وکارهای مختلف، اولویت ما توسعه تولید است تا بتوانیم ضمن پاسخگویی به نیازهای مختلف در داخل کشور به امر صادرات هم بپردازیم.

وی با اشاره به بررسی پروژه‌های پیشنهادی در حوزه سرمایه‌گذاری شستا در میاندوآب، گفت: با دعوت رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، به همراه همکارانی از شستا از نزدیک برای بررسی پروژه‌های پیشنهادی در حوزه سرمایه‌گذاری و نیز بررسی مزیت‌های سرمایه‌گذاری که بخش خصوصی، در میاندوآب حضور یافتم و موارد را بررسی کردیم.

بازیان تصریح کرد: رویکرد مشخص ما در حوزه سرمایه‌گذاری در دوره اخیر شستا، مشارکت با بخش خصوصی است و هر پروژه‌ای که بخش خصوصی در راستای استراتژی توسعه سرمایه‌گذاری شستا آغاز یا مطالعه کرده و یا قصد انجام را در برنامه داشته باشد در اولویت توجه و سرمایه‌گذاری ما قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی اظهار کرد: در میاندوآب نیز در راستای تفاهم با استانداری آذربایجان غربی و بررسی مزیت‌ها و ظرفیت در این حوزه مشخص در بخش واحدهای دارویی از جمله بررسی ساخت واحد سرم سازی مشغول مطالعه و بررسی هستیم و امیدواریم که چه به‌ صورت مشارکتی با بخش خصوصی یا مستقل بتوانیم در مدت کوتاه به نتیجه برسیم و اگر جمع‌بندی ما برای این سرمایه‌گذاری باشد در مدت کوتاهی این را به نتیجه می‌رسانیم.

وی به ظرفیت دامداری میاندوآب اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان غربی و شهرستان میاندوآب دارای ظرفیت‌های آبی و خاکی خوبی بوده و این موضوع را چه به‌صورت مشارکت بخش خصوصی چه واحدهای مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی می‌کنیم که امیدواریم باتوجه‌به بررسی‌های اولیه که همکاران درگذشته انجام داده‌اند، آن را به سرانجام برسانیم.

بازیان تصریح کرد: در کل امیدواریم باتوجه‌به حضور میدانی و پیگیری‌های انجام‌گرفته و باتوجه‌به مزیت‌های محلی پروژه‌هایی را تعریف کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.