افت فشار گاز در آذربایجان غربی گزارش نشده است
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
شناسه : 304813
3
رئیس اداره بهره برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در همه این مناطق فشار گاز مطلوب بوده و هیچ افت فشاری تاکنون گزارش نشده است.
پ
پ

به گزارش گروه اقتصادی زرین خبر به نقل از شرکت گاز آذربایجان غربی، خلیل اکبری در این زمینه افزود: جریان گاز خانگی در همه نقاط آذربایجان غربی به صورت یکسان و پایدار متصل بوده و مشکلی در این خصوص نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: پیش بینی کرده بودیم که در صورت بروز مشکل، سه شهرستان خوی، پیرانشهر و سلماس با وضعیت بحرانی مواجه شوند ولی با اقدامات صورت گرفته و همراهی تعداد زیادی از مشترکان، این اتفاق نیفتاد.

رییس اداره بهره برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده به منظور تامین گاز شبکه، ۷۴ واحد صنعتی در استان مشمول محدودیت مصرف ۵۰ درصدی بودند که آن را رعایت کردند.

اکبری با بیان اینکه تاکنون ۲ دستگاه گرماتاب در شهرستان‌های بوکان و خوی شناسایی و جمع‌آوری شده است، گفت: گرماتاب‌های دیگری در فضای بسته شناسایی شده بودند که با توجه به دارا بودن تاییدیه‌ نظام مهندسی، برای‌فعالیت‌شان ممانعتی به وجود نیامد اما اخطار داده شد که از میزان مصرف گازشان بکاهند.

طبق اعلام شرکت گاز در ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در استان به ۲۹ میلیون مترمکعب رسیده که امید می‌رود با رعایت بیش از پیش مردم استان و مشترکان، روند افزایشی مصرف متوقف شود.

برخی خبرها از افزایش نسبی دما در کل کشور حکایت دارد که همین امر می‌تواند در کاهش مصرف گاز و پایداری شبکه گازرسانی موثر باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.