۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۰۰
شناسه : 229601
12

ورزشکار معلول میاندوآبی موفق شد مقام های دوم و سوم مسابقات کشوری جشنواره مهر رضوی را از آن خود کند. به گزارش زرین خبر، مرتضی امیریان موفق شد به نمایندگی از استان آذربایجان غربی در رشته های پرتاب نیزه و وزنه به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات را که در مشهد مقدس برگزار […]

پ
پ
ورزشکار معلول میاندوآبی موفق شد مقام های دوم و سوم مسابقات کشوری جشنواره مهر رضوی را از آن خود کند.

به گزارش زرین خبر، مرتضی امیریان موفق شد به نمایندگی از استان آذربایجان غربی در رشته های پرتاب نیزه و وزنه به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات را که در مشهد مقدس برگزار شد، از آن خود کند.

وی  این موفقیت را در حالی به دست آورده که تنها یک سال است به ورزش حرفه ای روی آورده است و در این راه نیز در محل زندگی خود در روستای قطار از توابع بخش باروق میاندوآب از امکانات مناسبی در حد یک ورزشکار حرفه ای بهره مند نیست.

امیریان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از سال 93 به ورزش حرفه ای روی آورده است،  گفت: معلولیت، محدودیت نیست و من با این کار خود نشان دادم که معلولین با همت و پشتکار می توانند به موفقیت دست یابند.

این ورزشکار معلول اما موفق میاندوآب با اشاره رکوردهای خود در مسابقات کشوری جشنواره مهر رضوی، اظهار کرد: توانستم به حول قوه الهی در این مسابقات در رشته پرتاب نیزه با رکورد 12 متر به مدال نقره و در رشته پرتاب وزنه با متراژ شش متر به مقام سوم دست یابم.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.