افتتاح پروژه های درمانی آذربایجان غربی با حضور معاون اول رئیس جمهور
۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۴۷
شناسه : 283120
8

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با سفر معاون اول رئیس جمهور به آذربایجان غربی، پروژه های بخش سلامت و درمان در سطح استان، مورد بهره برداری قرار می گیرند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب  اظهار کرد:  با سفر معاون اول رئیس جمهور به آذربایجان غربی، پروژه های بخش سلامت و درمان در سطح استان، مورد بهره برداری قرار می گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: پروژه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) و کلینیک های تخصصی درمانی در میاندوآب، بیمارستان آیت الله خویی و مرکز مطالعات بالینی در بیمارستان امام(ره) ارومیه از جمله این طرح ها هستند.

وی گفت: پروژه بیمارستان آیت الله خویی در حال تجهیز بوده و هفته آینده افتتاح می شود و برای آن اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان صرف شده است .

آقازاده تصریح کرد: بال دوم بیمارستان فاطمه زهرا (س) میاندوآب هم دارای ۱۱۰ تختخواب، شش اتاق عمل و ۱۳ اتاق ال دی آر (اتاق زایمان های طبیعی) و برای این پروژه نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح شش مرکز جامع سلامت در شهرهای مختلف استان  با اعبتاری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، اظهار کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان میاندوآب نیز با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: مرکز مطالعات بالینی در بیمارستان امام(ره) ارومیه نیز تجهیز شده تا مورد استفاده دانشجویان پزشکی، پرستاران قرار گرفته و از سوی دیگر سبب بالارفتن شاخص های آموزشی در استان می شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.