افتتاح و کلنگ زنی 60 پروژه به مناسبت هفته دولت در میاندوآب
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
شناسه : 289767
9

فرماندار میاندوآب گفت: در هفته دولت امسال با توجه به شرایط کرونایی بیش از 60 پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت امسال با توجه به شرایط کرونایی بیش از 60 پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی هستند.

فرماندار میاندوآب افزود: در هفته دولت امسال 41 پروژه عمرانی در بخش های مختلف شهرستان با اعتباری بالغ بر 289 میلیاردو 787 میلیون ریال افتتاح می شود.

وی گفت: هم چنین در هفته دولت امسال 17 پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 239 میلیارد و 893 میلیون ریال افتتاح می شود که با افتتاح این طرح ها برای 59 نفر اشتغالزایی می شود.

شیرازه محبت تصریح کرد: در هفته دولت امسال دو پروژه جدید با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 300 میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار میاندوآب با اشاره به پیش بینی تعدادی برنامه فرهنگی، مذهبی با توجه به تقارن با ماه محرم، افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی پیش بینی شده در سطح شهرستان در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا اجرا می شوند.

وی گفت: افتتاح بخشداری بکتاش، درمانگاه فرهنگیان، پروژه های گاز و برق رسانی، تحویل مساکن مددجویی و کلنگ زنی مدرسه، پروژه های راهداری از جمله پروژه های هفته دولت در میاندوآب هستند که افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.